English

در مراسم پایانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در یزد چه گذشت:

قدر نخبگان مهارتی را بدانیم/ اعلام نتایج نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در یزد

مراسم پایانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در یزد با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، فرماندار یزد، داوران و نخبگان مهارتی برگزار و جوایز نفرات برگزیده اهدا شد.

قدر نخبگان مهارتی را بدانیم/ اعلام نتایج نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، امیر سعید مصباح مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در مراسم پایانی و اعلام نتایج ‌نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان یزد، با اعلام اینکه جوانان و نخبگان مهارتی سرمایه های کشور هستند و باید قدر آنها را بدانیم، گفت: در دیار یزد همه ادیان در کنار هم بدون اینکه از هم بپرسند هر کسی چه دینی دارد، زندگی و تلاش می کنند و این دیار احترام زیادی برای مهارت قائل است.

مصباح .

قدر نخبگان مهارتی کشور را بدانیم

وی با بیان اینکه نوزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت در استان یزد با رقابتی سالم برگزار شد، افزود: داوران و شرکت کنندگان همانطور که سوگند خوردند به نتایج پایبند هستند.

مصباح با تشکر از حامیان برگزار کننده این برنامه، بیان کرد: قدردان حامیان این رویداد هستیم که باور دارند مهارت راهکار توسعه استان یزد است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در ادامه جوایز رویداد را اعلام و اظهار داشت: با حمایت صنایع و استاندار یزد به نفرات اول هدیه نقدی 14 میلیون تومان، نفرات دوم 12 میلیون تومان و نفرات سوم 10 میلیون تومان دریافت می نمایند همچنین به دستور استاندار  سایر شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات که موفق به کسب رتبه نشدند نیز  هدیه 4 میلیون تومانی تعلق گرفته است.

رستگاری

رقابتی سالم و موثر به انجام رسید

سید محمد رستگاری فرماندار یزد با حضور در مراسم پایانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برای برگزاری این مسابقات، گفت: در مسابقات تلاش برای رقابتی موثر و سالم بود و از نزدیک شاهد تلاش نخبگان مهارتی در این مسابقات بودم.

رستگاری با اشاره به اینکه این مسابقات با بافت سنتی شهر یزد نیز هماهنگ بود، افزود: با تلاش هایی که از سوی شرکت کنندگان شاهد بودم موفقیت این نخبگان با داشتن مهارت در آینده، دور از انتظار نیست.

مهارت نیاز امروز صنعت است

صادق پور نماینده شرکت صنعتی گلدیس کاشی، حامی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی یزد، در مراسم پایانی بیان کرد: مهارت نیاز امروز صنعت است و شرکت گلدیس کاشی آمادگی خود را برای حمایت از رویدادهای مهارتی اعلام می کند.

وی افزود: جوانان کشور باید برای زندگی و جایگاه بهتر مهارت را فرا بگیرند که قطعا در کنار آن مسائل صنایع هم رفع خواهد شد.

مهارت

تقدیر از داوران و برگزیدگان/اعلام نتایج نوزدهمین مسابقات ملی مهارت

مراسم پایانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در یزد با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، فرماندار یزد، داوران و نخبگان مهارتی برگزار شد و از داوران این دوره از مسابقات، رقابت کنندگان برگزیده و حامیان برنامه تقدیر شد.

اعلام نتایج رشته کاشیکاری دیوار و کف نوزدهمین مسابقات ملی مهارت:

در این مسابقات محمدرضا قلندری ماکو از استان خراسان رضوی مدال طلا، امین باقرزاده از استان خراسان شمالی مدال نقره و علی اسدی از استان لرستان، مدال برنز را کسب کردند.

همچنین استانهای بوشهر، همدان و اصفهان موفق به کسب دیپلم افتخار گردیدند.

اعلام نتایج رشته آجرچینی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت:

در این مسابقات علیرضا محمودی شعار از استان بوشهر مدال طلا، علیرضا لطفی فخرآباد از استان خراسان رضوی مدال نقره و ابراهیم انصاری از استان خراسان شمالی، مدال برنز را کسب کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر