English

امام جمعه شهرستان مهریز در جمع شورای اداری مسئولین زندانهای یزد

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده های زندانیان نیازمند یکی از کارهای بسیار با ارزش سازمان زندانها است.

امام جمعه شهرستان مهریز در جمع شورای اداری مسئولین زندانهای یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری زندانهای یزد در محل باغ پهلوانپور مهریز، امام جمعه این شهرستان با حضور در بین معاونین ومسئولین مدیر کل زندانهای یزد، تقوا را مهمترین عنصر موفقیت انسانها برشمرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای یزد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز گفت: انسان همیشه باید خدا را در همه جا نظاره گر اعمال خود بداند و کسی که تقوا را در همه زمینه های اجتماعی، اقتصادی،دینی و سیاسی رعایت کند باعث عزت نفس او می شود.

وی خدمت به برادران وخواهران دینی را از اهم خصوصیات یک مسلمان واقعی برشمرد و گفت:بعد از بندگی خدا، خدمت به خلق خدا توصیه می شود و در این حین خدمت به افراد ضعیف که کسی جز خدا را ندارند باعث خیر در دنیا و آخرت می شود والبته مددجویانی که در بند هستند نیز شامل این مقوله می شوند.

امام جمعه شهرستان مهریز با تشکر از مدیرکل و مسئولین زندانهای یزد در جهت بازدید از خانواده های زندانیان نیازمند این شهرستان گفت:متأسفانه مجازات درنظر گرفته شده برای یک زندانی به صورت غیر مستقیم و با تأثیر بیشتر ،متوجه خانواده وی میشود و از این رو برنامه ریزی در جهت رسیدگی به مشکلات این خانواده ها یکی از کارهای بسیار با ارزش سازمان زندانها می باشد.

حجت الاسلام محی الدینی در ادامه با اشاره به وجود فرهنگ غنی ایثار در شهرستان مهریز و تقدیم 313 شهید از این شهرستان به انقلاب اسلامی گفت: علی رغم وجود زندان در این شهرستان ما شاهد برگزاری گلریزان های متعدد هستیم که کم کم به صورت یک فرهنگ خداپسند برای مردم این خطه جا افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر