English

یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط پیرغلام یزدی اهدا شد

پیر غلام امام حسین (ع) با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ 1 میلیارد ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

یک میلیارد ریال  برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط پیرغلام یزدی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، یکی از پیرغلامان امام حسین (ع) با همکاری موسسه خیریه لبخند بهار استان یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ 100 میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

پیر غلام امام حسین (ع) با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ 1 میلیارد ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

این نیکوکار که اصرار داشت نام و تصویرش فاش نشود، از سوی موسسه خیریه لبخند بهار استان یزد و در معیت مدیر عامل این موسسه خیریه در دفتر ستاد دیه استان حضور یافته بود دلیل از این اقدام خداپسندانه را ذخیره ای برای باقیات الصالحات خود بیان نمود و گفت: یکی از نیکوترین کارها کمک به همنوع است و چقدر دنیا زیبا می شود اگر کسانی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند به افراد نیازمند کمک کنند تا با این عمل زیبا دل خانواده ها و فرزندان آنها را شاد نمایند که این عمل باعث شادی قلب خود ان فرد نیکوکار و خشنودی خداوند متعال خواهدگشت.

به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، گفتنی است: با اهدای این مبلغ سه زندانی محکوم مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر