English

رییس فدراسیون هندبال در سفر به یزد؛

پیشگامان قهرمان هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور /تقویت تیم ملی با باشگاه های برنامه محور است

رییس فدراسیون هندبال در سفر به یزد گفت: تقویت تیم ملی در گرو داشتن باشگاه‌ها و گروه‌های قوی و برنامه محور است و فدراسیون از اقدام‌ها و برنامه‌های آن‌ها در این ‌ارتباط حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در سفر به یزد در جمع گروهی از مسئولان اجرایی، ورزشی و جامعه هندبال استان افزود: دستیابی به موفقیت بستگی به برنامه‌ریزی و همکاری تمام علاقه‌مندان، پیشکسوتان و همراهی مسئولان دارد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به رشد و تعالی ظرفیت‌های بسیار خوبی در هندبال کشور و باشگاه‌های مختلف وجود دارد که با جلب مشارکت همگانی شاهد توسعه این رشته و رسیدن به‌افتخار خواهیم بود.

رئیس فدراسیون هندبال از جو مناسب همدلی و همکاری در یزد و تعامل مدیران با ورزشکاران و باشگاه‌های هندبال قدردانی کرد و آن را فرصت برای توفیق‌های بیشتر در کشور ذکر کرد.

پاکدل بابیان اینکه بازیکنان خوبی در رشته هندبال یزد حضور دارند که در تیم ‌های ملی بازی می‌کنند بر ضرورت برنامه‌ریزی جدی تیم ها در حمایت این افراد تأکید کرد.

وی اظهار داشت: تقویت تیم ملی در گرو داشتن باشگاه‌ها و گروه‌های قوی و برنامه محور است و فدراسیون از اقدام‌ها و برنامه‌های آن‌ها در این ‌ارتباط حمایت می‌کند.

رئیس فدراسیون در سفر به یزد با مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیات هندبال این استان دیدار کرد.

گروه هندبال پیشگامان کویر یزد در پیکار نهایی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در سالن عدالت این شهر، حریف خود تیم دشتستان بوشهر را با نتیجه 31 بر 21 شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.