English

همه برنامه ها در کارگروه مد و لباس استان یزد بر پایه ترویج پوشش اسلامی است

دبیر کارگروه مد و لباس استان یزد گفت:‌ تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج الگوی‌های پوشش اسلامی از جمله اهداف تعیین شده برای این کارگروه در سطح استان یزد است.

همه برنامه ها در کارگروه مد و لباس استان یزد بر پایه ترویج پوشش اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابوالفضل داودی‌رکن‌آبادی دبیر کارگروه مد و لباس استان یزد گفت:‌ حفظ و تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج الگوی‌های پوشش اسلامی از جمله اهداف تعیین شده برای این کارگروه در سطح استان یزد است.

وی تصریح کرد:‌ برگزاری نمایشگاه دائمی پارچه و لباس ایرانی در کشورهای اسلامی از جمله شرح وظایف این کارگروه برای ترویج بیش از پیش فرهنگ الگوی پوشش ایرانی اسلامی است.

داودی با بیان این که در سال جاری 9 برنامه با محور مد و لباس در استان یزد برگزار شده است،‌ ادامه داد:‌ رونمایی از کتاب چادر از جمله اقدامات انجام شده در این بخش است.

دبیر کارگروه مد و لباس استان یزد استفاده از ظرفیت نخبگان فرهنگی و هنری و همچنین فعالین حوزه نساجی و پارچه را از جمله اولویت‌های اجرایی این کارگروه در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد:‌ برنامه های سال آینده این کارگروه در استان تدوین شده که شاخص‌ترین آنها برگزاری اولین جشنواره ملی فجر پارچه در استان یزد است.

این مسئول در پایان با بیان این که نخستین جشنواره ملی فجر پارچه کشور با همکاری کارگروه مد و لباس استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از ادارات کل استان به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار می‌شود، گفت:  این جشنواره ملی 10 تا 13 اردیبهشت ماه 98 در محل کارخانه جنوب (سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری یزد) برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر