English

شناخت ولی فقیه زمان و کسب بصیرت مانع از نابودی انسان می‌شود

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجاگفت: پیروی از سیره ائمه‌(ع) بهترین راهکار مقابله با نفوذ فرهنگ غربی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت‌الاسلام محمد باقری بعد از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در مسجد شهید بهشتی واحدهای مسکونی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا اظهار کرد: ائمه معصومین‌(ع) در امر تعلیم و تربیت اهتمام ویژه‌ای داشتند.

وی به منابع، کتاب‌های اسلامی و احادیثبه‌جا مانده از پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم‌(ع) اشاره کرد و افزود: پیروی از سیره ائمه‌(ع) بهترین راهکار مقابله با نفوذ فرهنگ غربی در جامعه است.

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با بیان اینکه حدیثمبارک «سلسله الذهب» یکی از والاترین احادیثدین مبین اسلام است، تصریح کرد: امام رضا(ع) در مسیر حرکت به طرف ایران از هدایت مردم غافل نبودند.

باقری به کتابت حدیث«سلسله الذهب» توسط ۲۰ هزار نفر در نیشابور اشاره کرد و گفت: توجه به امر ولایت یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی داشتن بصیرت و توانایی شناخت حق و باطل در فضای غبارآلود را بسیار مشکل خواند و خاطرنشان کرد: شناخت ولی فقیه زمان و کسب بصیرت مانع از نابودی انسان می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه