English

راه‌اندازی ایاب و ذهاب رایگان نمازگزاران مسکن مهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ایاب و ذهاب رایگان نمازگزاران مسکن مهر به منظور شرکت در نماز جمعه انجام شده است و از جمعه این هفته این ایستگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مرتضی شریفی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ایاب و ذهاب رایگان نمازگزاران مسکن مهر به منظور شرکت در نماز جمعه انجام شده است و از جمعه این هفته این ایستگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: اتوبوس‌های سازمان مذکور جمعه هر هفته نمازگزاران ساکن در مسکن مهر رشت را برای اقامه نماز جمعه به مصلی برده و پس از اتمام نماز نمازگزاران را به مقصد می‌رسانند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در ادامه از انتقال سواری‌ها و مینی‌بوس‌های خطوط غرب گیلان به پایانه غرب این شهر خبر داد.

وی تصریح کرد: با اخذ مجوز از مبادی ذی‌ربط و همراهی عوامل پلیس راهور شهرستان رشت و طی هماهنگی با اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، روز دوشنبه ۲۵ مردادماه جاری تمام مینی‌بوس‌ها و سواری‌های این خطوط از میدان یخ‌سازی به پایانه غرب منتقل می‌شوند.

شریفی با بیان اینکه مسافران می‌توانند برای مسافرت بین شهری غرب گیلان به پایانه مذکور مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: به تعداد کافی اتوبوس رایگان در ابتدای بلوار شهید افتخاری برای جابه‌جایی مسافران به پایانه غرب در نظر گرفته شده است.

وی ارائه سرویس‌ رایگان ایاب و ذهاب برای نمازگزاران مسکن مهر و انتقال سواری‌ها و مینی‌بوس‌های خطوط غرب گیلان به پایانه غرب رشت را از اقدام‌های مهم سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری این شهر عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه