English

دلیل تهدید سپاه، زنده بودن آن است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دلیل تهدید سپاه، زنده بودن آن است و سپاه باید تمام تهدیدات داخلی و بین‌المللی را رصد کند و هر جا که نیاز بود با قدرت تمام وارد شود.

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان در سالن ولایت آستارا اظهار کرد: راه پاسداری همچنان ادامه دارد و مسیری نیست که با بازنشستگی تمام شود.

وی با بیان اینکه سپاه یک سازمان انسجام یافته‌ است که برنامه پاسداری و حراست از انقلاب را بر عهده دارد، افزود: سپاه هرگز پیر نمی‌شود؛ زیرا یک سازمان دائماً در حال تجدید حیات است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: سپاه در تمام عرصه‌ها اقتدار را به دست گرفته و انقلاب اسلامی ایران همواره در مسیر خود حرکت می‌کند تا مردم کشور را به حیات طیبه برساند.

وی با اشاره به اینکه از چیزی پاسداری می‌کنیم که حیات داشته باشد، گفت: دلیل تهدید سپاه، زنده بودن آن است و سپاه باید تمام تهدیدات داخلی و بین‌المللی را رصد کند و هرجا که نیاز بود با قدرت تمام وارد شود.

عبدالله‌پور به نسل امروز جامعه در سوریه اشاره کرد و یادآور شد: مدیران امروز کشور مانند پاسداران و بسیجیان در سپاه فعال هستند.

وی با بیان اینکه زیرپوشش قراردادن افراد مستضعف و بی‌خانمان جامعه یکی از اهداف سپاه است، یادآور شد: اکنون ۳ هزار و ۴۰۰ نفر بی‌خانمان در کشور شناسایی شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: در کشور به لحاظ فرهنگی دچار چالش‌های جدی هستیم و با توجه به تربیت و آموزش جوانان و بها دادن به فعالیت‌های ورزشی می‌توان چالش‌های فرهنگی مطرح در کشور را مدیریت کرد.

عبدالله‌پور با تصریح بر اینکه دشمن برای بدنام کردن اسلام در جهان اقدام‌های پیچیده‌ای را تدارک دیده است، ادامه داد: ابرقدرت‌های منطقه و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس آل سعود در تلاش هستند توسط داعش و تکفیری‌ها اسلام را خشن و بدنام معرفی کنند.

به گزارش موج، در این مراسم جهانبخش آرمان با حکم فرمانده سپاه قدس گیلان به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آستارا معرفی و از تلاش‌های ۳۱ ماهه محمدعلی علیزاده فرمانده سابق سپاه این شهرستان قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه