English

افتتاح دومین مرکز فراگیر کودکان ناتوان ذهنی در رودسر

پورحسن با بیان اینکه دومین مرکز فراگیر کودکان ناتوان ذهنی در رودسر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: افتتاح سومین مرکز فراگیر در غرب گیلان در برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

افتتاح دومین مرکز فراگیر کودکان ناتوان ذهنی در رودسر

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، علی پورحسن در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت قلم در قرآن گفت: خداوند به موضوع‌های خاص در قرآن قسم خورده که قلم یکی از آنها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بر مراقبت خبرنگار از قلم خود تأکید کرد و افزود: خبرنگاران باید مراقب واژه‌ها و موضوع‌های ویژه باشند، ضمن اینکه مدیریت جهانی در اختیار اصحاب رسانه است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها چراغی را فراروی انسان‌ها قرار می‌دهند که آنها را به طرف خوشبختی هدایت می‌کند.

پورحسن از فعالیت ۳۱ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان خبر داد و افزود: چهار مرکز سیار، یک مرکز پستی و یک مرکز فراگیر در استان فعال است.

وی با بیان اینکه دومین مرکز فراگیر کودکان ناتوان ذهنی در رودسر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: افتتاح سومین مرکز فراگیر در غرب گیلان در برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان راه‌اندازی سه سایت بازی‌های رایانه‌ای در استان را از جمله اقدام‌های این کانون عنوان کرد و گفت: ماه گذشته واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

پورحسن با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطرنشان کرد: تابستان امسال دو همایش و جشنواره پیش‌بینی شده و برگزاری جشنواره زبان مادری و نمایش عروسکی از جمله آن است.

وی گفت: با سرمایه‌گذاری روی کودکان می‌توانیم از رکود نجات پیدا کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه