English

برخی فعالیت های حزبی به اعتماد مردم خدشه وارد کرده است

رئیس خانه احزاب ایران گفت: اساسنامه خانه احزاب شکل گرفت و اقدام‌های خوبی صورت گرفت اما برخی فعالیت حزبی به اعتماد مردم خدشه وارد کرده است.

برخی فعالیت های حزبی به اعتماد مردم خدشه وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حسن غفوری‌فرد در همایش هم‌اندیشی احزاب و گروه‌های سیاسی گیلان با موضوع تشکیل خانه احزاب این استان با اشاره به دوستی خود با شهید انصاری استاندار اسبق این استان اظهار کرد: شهید انصاری از دوستان بنده بود.

وی با بیان اینکه امسال سال انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است، افزود: انتخابات تعداد زیادی از اعضای شورا نقطه امید جمهوری اسلامی است.

رئیس خانه احزاب ایران به وظایف خانه احزاب اشاره کرد و گفت: خانه احزاب به تحول و توسعه کشور کمک می‌کند و هزینه مشارکت سیاسی مردم را پایین بیاورد تا افراد بتوانند به هر کس که می‌خواهند رأی دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم درباره احزاب ذهنیت منفی دارند، تصریح کرد: قوی‌ترین حزب، حزب توده و وابسته به خارج بود که با عملکرد خود ذهنیت بدی روی مردم گذاشت و منحل شد.

غفوری‌فرد به انحلال تعدادی دیگر از احزاب اشاره کرد و یادآور شد: مردم نگاه خوبی به فعالیت حزب‌ها نداشتند و حزب جمهوری تحول عظیمی برای مردم به وجود آورد.

وی تشکیل خانه احزاب را از دوران دولت اصلاحات عنوان کرد و متذکر شد: اساسنامه خانه احزاب شکل گرفت و اقدام‌های خوبی صورت گرفت اما برخی فعالیت حزبی به اعتماد مردم خدشه وارد کرده است.

رئیس خانه احزاب ایران با تصریح بر اینکه خانه احزاب باید برنامه داشته باشد و به صورت شفاف با مردم سخن بگوید و به توسعه کشور کمک کند، خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم برای احزاب یارانه‌ای در نظر بگیریم زیرا نظام برای حزب ارزش قایل است.

وی به فعالیت احزاب در سه قاره آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین اشاره کرد و متذکر شد: در ایران ۱۸۶ حزب عضو خانه احزاب هستند.

غفوری‌فرد نقش اساسی احزاب را در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: هر اقدام مشارکتی موجب استقبال مردم می‌شود.

وی با اشاره به اقتدار ایران در خاورمیانه، یادآور شد: کشوری انقلابی و فرهنگی هستیم و می‌توانیم در اخلاق و فرهنگی الگوی دنیا باشیم.

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه امروزه دنیا به این نتیجه رسیده که بدون ایران مشکل خاورمیانه برطرف نمی‌شود، تصریح کرد: این امر نشانه قدرت ایران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه