English

حضور ۲۴۴ هزار نفر در کنگره شهدای گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از حضور ۲۴۴ هزار نفر در چهار اجلاسیه و نماز جمعه نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید این استان خبر داد.

حضور ۲۴۴ هزار نفر در کنگره شهدای گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و گرامی‌داشت یاد شهید محمود صارمی در آستانه روز خبرنگار اظهار کرد: نامگذاری روزها با نام شهدا از افتخارهای انقلاب اسلامی است.

وی، روز خبرنگار را بهترین فرصت برای قدردانی از تلاش خبرنگاران در پوشش اخبار نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان عنوان کرد و افزود: شهدا کنگره مذکور را به طور مستقیم هدایت و اجرا کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری نخستین کنگره ۸ هزار شهید استان ناگفته‌هایی دارد، تصریح کرد: دعوتنامه از سردار سلیمانی به عنوان سخنران ویژه مراسم با امضای مادران شهیدان یوسفی، ربانی، قناد، قلی‌پور، فتحی‌فر و ساغری ارسال شد و سردار نتوانست به مادران شهدا «نه» بگوید.

عبدالله‌پور از برگزاری ۱۵ کنگره ملی شهدای استان‌های کشور در مدت ۱۵ سال گذشته خبر داد و بیان کرد: نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با کمترین هزینه و به طور مردمی برگزاری شده است.

وی به تلاش ۱۰۳ واحد برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد ۷۵ هزار نفر از مردم گیلان در چهار اجلاسیه و نماز جمعه کنگره مذکور حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری ۱۶ یادواره شهرستانی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان در فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال، خاطرنشان کرد: در مجموع ۴۸ هزار نفر در یادواره‌های مذکور شرکت کردند.

عبدالله‌پور به بازدید ۷۰ هزار نفر از نمایشگاه نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت اشاره کرد و یادآور شد: ۱۶ هزار نفر از رزمایش ستارگان درخشان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در سه یادواره شهرستان رشت در مجموع ۱۲ هزار نفر حضور پیدا کردند، اظهار کرد: تعداد دو هزار نفر از مردم در مزار شهدای گلزار شهر رشت شرکت کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از بازدید ۲۰ هزار نفر از نمایش‌های خیابانی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان خبر داد و افزود: یک‌هزار نفر در مراسم غبارروبی بقعه خواهر امام رضا(ع) رشت حضور داشتند.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه در مجموع ۲۴۴ هزار نفر به طور مستقیم در برنامه‌های نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان شرکت کردند، بیان کرد: تعداد ۳۲۰ نفر خادم ویژه در کنگره مذکور داشتیم.

وی به حضور یک‌هزار و ۸۵ نفر مهمان خارج از استانی و ملی در نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اشاره کرد و گفت: ۵۰ نفر دانشجوی خارجی در مراسم کنگره مذکور در استان شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه