English

بهرمندی۹۰ درصد مردم شهرستان رشت از نعمت گاز

فرماندار رشت گفت: برای بهسازی راه‌های روستایی شهرستان رشت تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بهرمندی۹۰ درصد مردم شهرستان رشت از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سیدعیسی مهدوی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در رشت گفت: در بخش فعالیت سلامت برخی مناطق شهرستان رشت تا ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت گازرسانی به روستاهای شهرستان رشت با رشد ۳۶ درصدی مواجه بوده است، تصریح کرد: ۹۰ درصد مردم شهرستان رشت از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

فرماندار رشت انجام عملیات راه روستایی را از دیگر فعالیت‌های عمرانی در این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: در راستای بهسازی راه‌های روستایی شهرستان رشت تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

این مسوول مهم‌ترین بحثدر سال جاری را اجرای طرح نفوس مسکن عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح در روند داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز امری ضروری است.

مهدوی اطلاعات زیرساختی را مهم خواند و یادآور شد: این اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در سرشماری نفوس کشاورزی اقدام‌های خوبی با هماهنگی مسؤولان مربوطه انجام شد و طرح نفوس مسکن دارای اهمیت بیشتری است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی دولت فعالیت‌های چشمگیری انجام داده است، خاطرنشان کرد: تلاش دولت کاهش و کنترل تورم است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه بسیاری از وعده‌های دولت تحقق یافته است، یادآور شد: امیدواریم تمام وعده‌ها در پروسه آینده و در سایه اعتدال و میانه‌روی تحقق یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه