English

با حکم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد

« علی نظری » با حکم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، طی مراسمی با حضور امیرحسین طاهری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونان اداره کل ، " علی نظری " به عنوان " سرپرست روابط عمومی " اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب و معرفی شد .

متن حکم « امیرحسین طاهری » خطاب به وی به شرح ذیل است :

برادر ارجمند جناب آقای علی نظری

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد ، تخصص و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت " سرپرست روابط عمومی " این اداره کل منصوب می شوید .

با توجه به نقش موثر روابط عمومی در ارتباط با مخاطبین و تعامل با نهادها ، امید است با برنامه ریزی و تلاش و همکاری با همه بخش های مجموعه ، ارتباط نزدیک و تعامل با خبرگزاری ها ، تهیه و ارسال گزارش فعالیتها و جمع بندی آن و اجرای شیوه های مناسب برای رشد کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی موفق و مؤید باشید .

توفیقات شما را از درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام اسلامی ، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری حکیمانه امام خامنه ای (زید عزه) آرزومندم .

           امیرحسین طاهری

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

 

گفتنی است « علی نظری » متولد سال 1359 ، دارای مدرک کارشناسی جغرافیای انسانی است که از سال 1373 فعالیت هنری خود را در رشته های فیلم ، تئاتر ، شعر ، انیمیشن و اجراهای صحنه ای شروع نموده است . آغاز حضور وی در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1383 می باشد که سابقه استخدام به مدت 19 سال را در این اداره دارد .

همچنین در پایان مراسم با اهدای لوحی از تلاش های 18 ماهه امیرحسین کبیری قدردانی شد .

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه