English

۷ اسفند، آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو

کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو برای اولین‌بار در سطح استان‌ها در رشت برگزار می‌شود.

 ۷ اسفند، آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، روهام قلیچی، مدیرعامل گروه دانش‌بنیان کاشف با اعلام این مطلب افزود: این رویداد آموزشی با موضوعی نو و متفاوت در حوزه فعالیت رستوران، کافه و کافی‌شاپ و... روزهای ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ در رشت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه آموزشی مخصوص صاحبان سرمایه، ‌‎مدیران رستوران، راه‌اندازان و باریستاها و ‌‎سرپرستان و مدیران مالی هر مجموعه است که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

 قلیچی افزود: برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی مالی قبل از شروع راه‌اندازی، چگونگی برآورد مالی و انتخاب صحیح ملک، نحوه انتخاب کانسپت و چگونگی نوشتن منو، مدیریت مالی، راهکارهای کاهش هزینه ها، انبار داری و کنترل کاست (ارائه پلتفرم و راهکار جدید برای قیمت‌گذاری در کافه یا رستوران)، مهندسی منو و محاسبه سود، آنالیز فروش و ماتریکس فروش از جمله مهم‌ترین مباحثی است که در این رویداد مطرح خواهد شد.

وی همچنین گفت: مدرسان این کارگاه آموزشی حافظ صفایی و بهرام بهرامی از چهره‌های مطرح و صاحب‌نام در این عرصه هستند.

وی در ادامه افزود: تمامی فایل‌های کاربردی مرتبط با قیمت‌گذاری، آنالیز و مهندسی منو، فرم‌های پرتی، گزارش صندوق و... در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه دانش‌بنیان کاشف با اشاره به استقبال و ثبت‌نام فعالان حوزه رستوران، کافه و کافی‌شاپ از تهران و برخی مناطق کشور در این کارگاه آموزشی گفت: فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های مذکور در استان گیلان حداکثر تا تاریخ ۷ اسفند می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۹۳۶۱۶۴۸۶۴۲ و سایت www.kbtg.org در این رویداد ثبت‌نام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه