English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

سازمان تبلیغات اسلامی مولود انقلاب اسلامی است/ تبلیغات اسلامی مردمدار باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تبلیغ دین خدا، حفاظت از شعائر دینی، تقویت حمایت از رهبری وظیفه سازمان تبلیغات اسلامیست، که مردمداری در راس همه امور است.

سازمان تبلیغات اسلامی مولود انقلاب اسلامی است/ تبلیغات اسلامی مردمدار باشد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و تنها سازمانیست که ماموریت اصلیش تبلیغ کامل دین است.
آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تبلیغات و تهاجم فرهنگی دشمنان و شناسائی، تحلیل ترفند‌های تبلیغی علیه انقلاب اسلامی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید در جهت احیا و اشاعه معارف و فرهنگ با تاکید بر وحدت تمام مذاهب اسلامی اهتمام جدی داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور هم در این دیدار با اشاره به سابقه دینی مردم گیلان گفت: مردم این دیار در جهاد تبیین و تبلیغ شعائر دینی سبقه‌ای دیرینه دارند و امیدواریم این تغییر مدیریت هم گامی رو به جلو برای ارتقا و اعتلا فرهنگ گیلان باشد.
حجت الاسلام محمدعلی نجفی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گیلان وحجت الاسلام سعید مهدوی مدیر قبلی اداره کل در سخنانی دیدگاه‌های خود را خصوص تعظیم شعائر دینی و ضرورت جنگ روایت‌ها بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه