English

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش ویژه استان‌ها؛

گشایش نمایشگاه " تجسم هنر" در تالار مرکزی رشت

نمایشگاه " تجسم هنر" امروز ( شنبه 7 بهمن ماه) با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت گشایش یافت و از پوستر شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش ویژه استان‌ها رونمایی شد.

گشایش نمایشگاه " تجسم هنر" در تالار مرکزی رشت
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، نمایشگاه " تجسم هنر " عصر امروز با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت گشایش یافت و از پوستر شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش ویژه استان‌ها رونمایی شد.

 در این نمایشگاه، ۲۶ اثر نقاشی از آذر خباز دادگر، صادق عمادزاده، سیدمهین مرتضوی، هنگامه پورمحمدگسکری، بهرام توکلی و معصومه پورجعفر به نمایش گذاشته شده است.

در بخش خوشنویسی نیز پنج اثر از مهدی سجودی و لیلا قانع، در تذهیب دو اثر از فاطمه مرادی و در مینیاتور پنج اثر از الهه‌سادات بزرگی در معرض دید عموم قرار دارد.

مدیرکل ارشاد گیلان در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین نمایشگاه تجسمی فجر و گشایش نمایشگاه "تجسم هنر" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با ۳۸ اثر از ۱۰ هنرمند گیلانی، میزبان علاقه‌مندان به شاخه‌های هنرهای تجسمی در نگارخانه تالار مرکزی رشت گشایش یافته است.

امیرحسین طاهری ادامه داد: این نمایشگاه که در قالب شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر برگزار می‌شود؛ شاخه استانی تجسم هنر است که هنرمندان برجسته آثار خود را در آن به نمایش می‌گذارند.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه "تجسم هنر" آثار نقاشی، مینیاتور، خوشنویسی و تذهیب، هفت هنرمند زن و سه هنرمند مرد، به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا بیست و یکم بهمن ماه از این آثار بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه