English

استاندار گیلان تاکید کرد؛

لزوم تبیین دستاورد‌های ۴۵ سال از تاریخ پرفراز و نشیب نظام اسلامی

استاندار گیلان گفت: دهه‌ی مبارک فجر، نقطه‌ی عطفی در روند تبیین دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ست.

لزوم تبیین دستاورد‌های ۴۵ سال از تاریخ پرفراز و نشیب نظام اسلامی
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسدالله عباسی، استاندار گیلان در نشست ستاد بزرگداشت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی در رشت با تشریح نقش انقلاب در رهاسازی ملت بزرگ ایران از یوغ استعمار و استبداد، بر لزوم تبیین دستاورد‌های ۴۵ سال از تاریخ پرفراز و نشیب نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: دهه‌ی مبارک فجر، نقطه‌ی عطفی ست تا دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی برای جامعه‌ی کنونی بویژه نسل جوان و آینده ساز تشریح شود.
عباسی همچنین یوم الله ۲۲ بهمن ماه را اوج مناسبت‌های مرتبط با سالروز پیروزی انقلاب و سقوط طاغوت دانست و افزود: روشنی مشعل فروزان انقلاب اسلامی باید در بستر پاسداشت یوم الله ۲۲ بهمن به نقطه‌ی عطفی برای جلب توجه جهانی و ارسال پیام انقلاب خمینی کبیر به آزادگان جهان تبدیل شود.
وی در ادامه با تشریح ترفند‌های شوم دشمنان برای به انحراف کشاندن ذهن فرزندان انقلاب و ایجاد افتراق و اختلاف در جامعه‌ی اسلامی، اضافه کرد: روشنگری و واکاوی دستاورد‌هایی که این کشور را از عقب ماندگی و تبعیض رهایی بخشید و زمینه‌ی سازندگی همراه با استقلال را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آورد، رسالتی همگانی ست.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست کارگروه‌های ۲۵ گانه‌ی ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی استان را تشریک مساعی برای خلق حماسه ایی ماندگار در یوم الله ۲۲ بهمن امسال را زمینه ساز ناامیدی دشمنان و حفظ عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران دانست.
 حجت الاسلام والمسلمین اشجری همچنین با اشاره به درپیش بودن دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم روشنگری و آگاهی بخشی در خصوص نقش انتخاباتی پرشور و مردمی در تعیین سرنوشت کشور، در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تاکید کرد و از مجموع دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر در استان خواست تا ویژه برنامه‌های خود را با لحاظ پیوست فرهنگی اجرا کنند.
در پایان این مراسم هر یک از مسئولان کارگروه‌های ۲۵ گانه‌ی ستاد بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی در گیلان با ارایه‌ی گزارشی عمده‌ترین برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مناسبت ملی تشریح کردند.
شعار امسال دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده ایی روشن» عنوان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه