English

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان:

۱۰ هزار میلیارد تومان به پروژه های سفر ریاست جمهوری پرداخت شده است

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اختصاص بیش از ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان به پروژه های سفر ریاست جمهوری پرداخت شده است.

۱۰ هزار میلیارد تومان به پروژه های سفر ریاست جمهوری پرداخت شده است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، محمدرضا رستمی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان امروز  در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۲ حدود ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار استانی و حدود ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار ملی به استان اختصاص پیدا کرده است، اظهار کرد: طی دو سال اخیر دولت سیزدهم ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های سفر ریاست جمهوری در استان گیلان هزینه کرده است.

وی از اختصاص بیش از ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی طی سال جاری به گیلان خبر داد و افزود: اولویت دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمامی است که تا پایان سال جاری و سال آینده قابلیت تکمیل و بهره برداری دارند.

رستمی گفت: به زودی مجموعه فعالیت استان برای اطلاع رسانی بیشتر به مردم عزیز منتشر خواهد شد و در این راستا لازم است دستگاه‌های اجرایی، پیشرفت پروژه‌های خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام کرده و در راستای اختصاص یک درصد از اعتبارات بند (چ) ماده ۳۷، قرارداد مرتبط را با صدا و سیمای استان تنظیم کنند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پرداختن جدی به مشارکت عمومی- خصوصی را از الزامات زمان کنونی برشمرد و گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی تلاش شود تا پروژه‌هایی که تا پایان سال جاری و در سال آینده قابلیت افتتاح دارند، تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه