English

مدیرعامل بانک کشاورزی کشور عنوان کرد:

تلاش برای ارائه تسهیلات بانک کشاورزی به کشاورزان

مدیرعامل بانک کشاورزی کشور گفت: تلاش خواهیم کرد تا تسهیلات بانک کشاورزی به دست کشاورزان برسد.

تلاش برای ارائه تسهیلات بانک کشاورزی به کشاورزان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل بانک کشاورزی کشور امروز در دیدار با استاندار گیلان گفت: تلاش خواهیم کرد تا تسهیلات بانک کشاورزی به دست کشاورزان و تولیدکنندگان و فعالان این عرصه برای بهبود وضعیت اقتصادی برسد.

وی با قدردانی از اهتمام استاندار گیلان در راستای توسعه فعالیت های کشاورزی و تاکید بر همراهی بانک ها گفت: انتظار بحق کشاورزان دریافت خدمات و تسهیلات است و بانک نیز خود را مکلف به ارائه خدمات در شان به این قشر زحمتکش و فعالان این حوزه برای سرمایه گذاری کلان می داند.

فرخ نژاد، پرداخت ۱۸۸ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سال گذشته را بی‌سابقه خواند و خاطرنشان کرد: این بانک در سال گذشته به علت شرایط آزادسازی یارانه‌ها، سال ویژه‌ای در پرداخت‌های تسهیلاتی داشت.

وی بر اهمیت وصول تسهیلات پرداختی به حوزه کشاورزی تاکید و تصریح کرد: عمده تسهیلات پرداختی این بانک به کشاورزان و دامداران به دلیل شرایط و مشکلات خاصی که دارند استمهال می‌شود و به کشاورزان فرصت مجدد بازپرداخت تسهیلات را می‌دهیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی گیلان، جذب منابع جدید و وصول مطالبات بانک کشاورزی را برای تحقق اهداف این بانک و کمک به توسعه بخش کشاورزی مهم دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه