English

استاندار گیلان:

فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قرارگاه جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در دستگاه‌ها اجرایی استان گفت: باید با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف استان و بیان دستاوردها در راستای امیدآفرینی گام های اساسی برداشت.

 فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قرارگاه جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسدالله عباسی، استانداری گیلان، امروز در نخستین قرارگاه جهاد تبیین و سومین قرارگاه عفاف و حجاب گیلان در استانداری با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در مردم و زنده کردن روح امید و ارتقا رضایت و اعتماد در جامعه اظهار کرد: باید پیوست فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قرارگاه جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان گزیده‌ای از فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن کریم، اعتقادات و آموزه های دینی است که باید برای مردم به خوبی تبیین شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، قرآن، نهج البلاغه و سنت؛ تقویت این موارد باید مدنظر باشد، خاطر نشان کرد: باید اطلاعات صحیح و دقیقی در مورد اسلام، نظام شکوهمند انقلاب اسلامی، ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل انعکاس داده شود.

وی با تاکید بر ضرورت تولید محتوی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق رسانه‌ها اظهار کرد: اقدامات آموزش و پرورش در حوزه جهاد تبیین تنها در چارچوب کلاس و درس نیست بلکه از مدرسه تا خانواده و جامعه را شامل می‌شود.

استاندار گیلان مردم را سرمایه‌های اجتماعی خواند و با تاکید بر ضرورت توجه به نیازهای آنان خاطر نشان کرد: نشاط اجتماعی از موضوعات مهمی است که باید با توجه به داشته‌های خودمان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در حوزه جهاد تبیین نقش دستگاه‌های فرهنگی باید پررنگ تر شود، اضافه کرد: جلسات قرارگاه جهاد تبیین به صورت منظم برگزار شود و مدیران نیز در این نشست ها پاسخگوی اقدامات در موضوع جهاد تبیین باشند.

عباسی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و تحریف واقعیت‌ها از سوی آنان اظهار کرد: رسانه‌های دشمن قتل عام مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی را به شکل دیگر جلوه می‌دهند که نمادی از تحریف واقعیت‌هاست؛ این مسائل باید برای مردم تبیین شود.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دوم این نشست با موضوع قرارگاه عفاف و حجاب بیان کرد: حجاب و عفاف، موضوع جدیدی نیست بلکه مساله اعتقادی مبتنی بر باورهای دینی و قرآنی ماست.

وی اظهار کرد: ما در ایران و زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می کنیم از سویی برای دفاع از کشور، نظام و استحکام و تعالی آن هزاران شهید تقدیم شده است، از اینرو حرکت در مسیر درست، جلوگیری از کج‌روی ها و انحرافات وظیفه ماست.

عباسی، با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در موضوع عفاف و حجاب و با بیان اینکه هدف گذاری اصلی ما مقابله با توطئه کشف حجاب است، اضافه کرد: مسائل ارشادی در موضوع عفاف و حجاب مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای برهم زدن کانون خانواده تلاش می کند، اظهار کرد: اجازه رفتارهای نابهنجار اجتماعی و فرهنگی به برخی از افراد چه به صورت عمد و چه غیرعمد داده نمی‌شود.

استاندار گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به درپیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند (دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دروه انتخابات خبرگان رهبری) اضافه کرد: دشمن با نشانه‌گیری ابعاد فرهنگی، اقتصادی و سایر مباحث به دنبال ناامیدی مردم است بنابراین وظیفه ماست که در مقابل دشمنان ایستاده و منفعل عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فضای جامعه باید به سمت و سوی انتخابات پرشور سوق داده شود، اضافه کرد: بیمه کردن نظام به انتخاباتی پرشور برای چهار سال آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اظهار کرد: باید به دشمنان بفهمانیم که پای انقلاب اسلامی محکم ایستاده و خواهیم ایستاد و اجازه تجاوز را به حریم امت و جامعه اسلامی نمی دهیم.

در این جلسه هر یک از اعضای کارگروه عفاف و حجاب به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه