English

رادان:

خدمت در راه اربعین حسینی مقدس است

فرمانده کل انتظامی کشور در سومین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری رهاورد پیاده روی اربعین حسینی ، گفت: اربعین حسینی فرهنگی ستوده در عمق افکار مردم است و خدمت در راه اربعین حسینی مقدس می باشد.

خدمت در راه اربعین حسینی مقدس است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سردار " احمدرضا رادان " امروز در سومین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی به میزبانی فرماندهی انتظامی گیلان با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن شهدا فراجا برگزار شد با تقدیر و تشکر از ریاست و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی در برگزاری  جشنواره فرهنگی ادبی و هنری اربعین حسینی و فرمانده و کارکنان انتظامی استان گیلان  اظهار داشت: هرکسی که در این مسیر کاری انجام دهد ثواب بزرگی برده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به زائران حسینی را از ارزشمندترین کارها برای بهره مندی از ثواب اخروی عنوان کرد و بیان داشت: به راستی و درستی چه خدمتی، چه قدمی و چه قلمی از این کار ارزشمندتر است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه آقا اباعبدالله الحسین(ع) اولین امامی است که برای ایشان اربعین گرفته می شود، اذعان داشت: خداوند اینگونه تقدیر کرده که شهادت امام حسین(ع) به تاسوعا و عاشورا ختم نشود و به اربعینی برسد که نمایش امت اسلام در دنیای پرتلاطم امروز باشد.

سردار رادان با بیان اینکه اربعین حسینی فرهنگی ستوده در عمق افکار مردم است، گفت: راهپیمایی اربعین و برگزاری چنین جشنواره‌هایی صحنه آرایی مختلف جهت تربیت ذهن، جنگ شناختی و تسخیر پلشتی ها است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به شعر این "حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست" خاطرنشان کرد: این شعر می خواهد عنصر دیوانگی در ذهن انسانی عاشق و شیفته به معنای شیفتگی تام و تمام با عظمتی بی پایان را به رخ کشد.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی و امام حسین(ع) تنها در اسم خلاصه نمی شود افزود: مراسم امروز در حقیقت بیان تفضل اربعین برای حسین (ع) است.

سردار رادان با اشاره به اهداف جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری رهاورد پیاده روی اربعین حسینی اذعان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره پیدا کردن رهاورد آن است که این خود نیز یک موضوع فرهنگی، ادبی و هنری است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هنر مقدس است تصریح کرد: هنر خود را در خدمت امام حسین(ع) و اربعین قرار می دهد و خدمت در راه اربعین حسینی برای همه مقدس است.

وی نگاه فرهنگی و ادبی و هنری به اربعین را نگاه زیبا و عجیب دانست و تصریح کرد: در این جشنواره دلنوشته ها و خاطرات و سفرنامه های متعددی راه پیدا کرده است، با این هدف که دنیای امام حسین (ع) بر دنیای و آخرت ما تفضل دارد.

گفتنی است در پایان ضمن رونمایی از سه دوره کتاب فاخر جشنواره فرهنگی، ادبی هنری و کتاب شعر انتظامی خودمان ره آورد پیاده روی اربعین حسینی(ع) از ۱۶۰ خادم نمونه پلیس و خانواده معظم شهدا و افراد منتخب جشنواره تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه