English

رئیس شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

نیروی انسانی متعهد و متخصص مهم‌ترین سرمایه‌ دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس شورای معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص مهم‌ترین سرمایه‌ دانشگاه آزاد اسلامی است.

نیروی انسانی متعهد و متخصص مهم‌ترین سرمایه‌ دانشگاه آزاد اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، شورای تخصصی معاونین توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، با حضور رئیس شورای تخصصی معاونین توسعه و مدیریت منابع استان، خزانه دار استان و معاونین توسعه واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، در سالن سردار دلها سلیمانی واحد رشت برگزار شد.

در این جلسه دکتر مجتبی ملکی چوبری، رئیس شورای معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت ایام، گفت: نیروهای انسانی کارآمد و باتجربه دانشگاه سرمایه های گران‌بهایی هستند که باید با اتکا به توانمندی آنان و استفاده بهینه از منابع موجود، برای رفع موانع و حرکت پرشتاب در مسیر پیشرفت گام برداشت.

وی همچنین، افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آشکار و نهان واحدهای دانشگاهی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های تخصصی کوتاه مدت و کاربردی در جهت توانمندسازی کارکنان، توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان و یافتن بازارهای جدید در جهت فروش تولیدات و محصولات علمی و دانش‌محور، اصلاح بروکراسی اداری و تهیه آیین‌نامه‌های روان و تسهیل‌گر از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای است.

معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، اهمیت مشارکت، همفکری و استفاده از خرد جمعی در اداره دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از پیشنهادات دقیق، کاربردی و آینده‌نگر استقبال می‌کند چرا که معتقدیم مسئولان ذیربط در سطح استان‌ها و واحدهای دانشگاهی با توجه به توانمندی‌های بومی هر منطقه، بهترین افرادی هستند که می‌توانند با ارائه پیشنهادات مدون و جامع، در چاره‌اندیشی مشکلات واحدهای دانشگاهی خود و اصلاح بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها کمک کرده و با ارائه راهکارهای عملیاتی، نگرش جدیدی را در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه باز کنند .

ملکی چوبری با اشاره به قابلیت‌ها و جاذبه‌های فراوان استان گیلان، خاطر نشان کرد: جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، شهر خلاق خوراک و فرآورده‌های غذایی و ظرفیت دریا و همسایگی با کشورهای حوزه دریای خزر، جاذبه‌های بی‌نظیری است که ورود دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به آن‌ها را به این صنایع توجیه کرده و به عنوان یکی از بهترین راه‌های کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای در این استان است .

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به منزله یک خانواده و یک مجموعه به هم پیوسته است که عملکرد هر واحد بر واحد دیگر تاثیرگذار خواهد بود از این رو به دنبال آن هستیم تا بر مبنای خرد جمعی و با آینده‌نگری، همدلی و ‌اتحاد، بهترین و جامع‌ترین برنامه‌های اجرایی را تدوین و عملیاتی کنیم .

وی همچنین اذعان داشت: آسیب‌شناسی مشکلات، علت‌یابی و ارائه راهکار بر مبنای مشورت و حرکت بر اساس همیاری و همفکری و نیز هم‌افزایی به منظور موفقیت و پیشبرد امور، از مهم‌ترین مزایای برگزاری منظم شورای دانشگاه تخصصی معاونت توسعه و مدیریت منابع آزاد اسلامی استان گیلان بوده است .

ملکی چوبری تاکید کرد: کارکنان در اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی نقشی مهم و اساسی ایفا می‌کنند از این رو بحث توجه به امور کارمندان به عنوان مبنا و محور امور دانشگاه، ایجاد انگیزش برای پیشرفت کار در دانشگاه و استقبال از ایده‌های آنان با تشکیل شوراهای مشورتی از مهمترین اولویت‌های مدیریتی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی این استان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه