English

اعزام مشمولان گیلانی وظیفه عمومی به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از اعزام همه مشمولان به مراکز آموزشی دوم دی ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

اعزام مشمولان گیلانی وظیفه عمومی به مراکز آموزشی
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان، گفت: مشمولانی که برای اعزام به خدمت سربازی به مراکز آموزشی خاصی معرفی شده‌اند باید در تاریخ ذکر شده در برگه اعزام، خودشان به این مراکز مراجعه کنند.

وی افزود: بقیه‌ی مشمولان باید سر ساعت ۷ روز شنبه، دوم دی ماه ۱۴۰۲ در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان واقع در رشت، بلوار خلیج فارس، کیلومتر ۳ جاده رشت به قزوین، جنب پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از کاهش مدت خدمت از ۲۴ ماه به ۲۱ ماه خبر داد و گفت: سربازانی که به صورت غیربومی و با فاصله بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محل زندگی خدمت کنند از مدت قانونی خدمت آن‌ها، ۳ ماه دیگر کسر می‌شود.

سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده با تاکید بر کوتاه کردن موی سر قبل از اعزام به خدمت، افزود: مشمولان در روز اعزام مواد غذایی خشک و وسایل بهداشتی و شخصی برای استحمام و غذاخوردن و همچنین کارت تلفن به همراه داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه طبق ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح مدت دوره آموزش رزم مقدماتی سربازان، ۶ هفته است و مرخصی گرفتن در این مدت امکان‌پذیر نیست، اضافه کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز شامل برگه اعزام به خدمت، برگه محل مراجعه، کارت واکسیناسیون، کارت ملی، شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا و ... را با خود همراه داشته باشند.

مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی @khabaresarbazi مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه