English

رئیس جهاد کشاورزی گیلان:

آماده ارسال انواع محصولات کشاورزی به روسیه هستیم

رئیس جهاد کشاورزی گیلان گفت: آمادگی ارسال انواع محصولات فعالان تجاری بخش کشاورزی به جمهوری آستراخان و سایر نقاط روسیه را داریم.

آماده ارسال انواع محصولات کشاورزی به روسیه هستیم
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همراه با استاندار، سرکنسول ایران در آستراخان روسیه و معاون استاندار جمهوری آستراخان روسیه از سرای تجاری ایرانیان، یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های اقتصادی ایرانیان در جمهوری آستراخان روسیه بازدید کرد.

وی در حاشیه این برنامه گفت: در بازدید از سرای تجاری ایرانیان توانمندی شرکت‌های تولیدی به ویژه در زمینه‌ صنایع غذایی و صنایع مرتبط با  تولیدات بخش کشاورزی مانند برنج، انواع کنسروها و رب گوجه فرنگی مورد توجه قرار گرفت و اعلام آمادگی برای عقد قرارداد و استفاده از ظرفیت‌های عرضه محصولات تولید شده در کارخانجات صنایع غذایی استان گیلان نیز عنوان شد.

وی با اشاره به بیان نقطه نظرات در حوزه‌های مختلف از سوی تجار و معاون استاندار آستراخان، افزود: با جمع‌بندی دیدارها، سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان جهت تقویت بازار فروش، آمادگی ارسال انواع محصولات فعالین تجاری بخش کشاورزی را به جمهوری آستراخان و سایر نقاط روسیه دارد.

محمدی با اشاره به بخش مهم تامین زیرساخت‌ها و پایانه‌های دریایی خاطرنشان کرد: شرکت کشتی‌رانی خزر در منطقه آزاد انزلی با افزایش ظرفیت ناوگان کشتی‌ها و به ویژه در محصولاتی مانند مرکبات و کیوی که نیاز به کانتینرهای یخچال‌دار دارد، می‌تواند در حوزه کشاورزی به رونق اقتصادی کمک کند و تجار می‌توانند برای این بازار مطمئن از اکنون برنامه‌ریزی داشته باشند.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان یکی از شروط لازم برای تقویت روابط تجاری با آستراخان را تقویت بیش از پیش زیرساخت‌ها دانست و گفت: یکی از اهداف سفر استاندار گیلان و هیئت همراه در این سفر رفع موانع موجود بر سر راه مسائل ترانزیتی کالا و ارسال کالا از استان گیلان به جمهوری آستراخان و سایر نقاط کشور روسیه بوده و به نظر می‌رسد این سفر دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه