English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد؛

برگزاری رویداد صدرا در گیلان/صدرا فرصتی برای اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از برگزاری اولین رویداد صدرا با حضور بیش از 30 شرکت فعال در صنعت و جامعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد.

برگزاری رویداد صدرا در گیلان/صدرا فرصتی برای اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان امروز با اعلام برگزاری نخستین رویداد صدرا در رشت، گفت: هدف از اجرای این رویداد، فراهم کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به کار دانشجویان و افزایش مهارت حرفه‌ای و ایجاد ارتباط و پیوند نظام‌ مند میان دانشگاه، صنعت و جامعه است.

وی  افزود: در این رویداد دفتر ارتباط با صنعت واحدهای دانشگاهی، با مراکز صنعتی، اداری و تولیدی تفاهم‌نامه هایی را منعقد خواهند کرد و دانشجویان متقاضی پس از مصاحبه و بررسی هایی اولیه برای مهارت آموزی، در قالب طرح پویش ،بورسیه تحصیلی و استخدام  معرفی  می شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

دوستار، همچنین ادامه داد: در این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان فراهم می شود و در نتیجه دانشجو در محل کار با تعاملات اجتماعی آشنا شده و اعتماد به نفس کافی را برای ورود به بازار کار و حتی کارآفرینی پیدا می‌کند، ضمن اینکه گواهی دوره‌ های گذرانده شده به عنوان سابقه کار برای افرادی که با موفقیت دوره ها را سپری کرده باشد، صادر می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: رویداد صدرا فرصت مناسبی هست تا صنایع با حضور در دانشگاه نیروی کار مورد نیاز را شناسایی و با کمک دانشگاه، آموزش های اختصاصی مورد نیاز شرکت خود را ارائه دهند و نیروی کارمورد نیاز، مهارت لازم برای کار در شرکت  متقاضی را کسب کند .

 دوستار اضافه کرد: از همه صنایع و شرکت های فعال در خواست می شود در اینگونه رویدادها که در راستای تعمیق هر چه بیشترارتباط صنعت و دانشگاه و جامعه خواهد بود،حضور فعال داشته باشند.

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

 این مسئول، خاطر نشان کرد: اولین  رویداد صدرا در گیلان (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از تاریخ 27 لغایت 29 آذر 1402 بمدت سه روز در سالن سرپوشیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به وسعت حدود 500 متر مربع و با حضور بیش از 30 شرکت فعال در صنعت و جامعه برگزار خواهد شد و امیدواریم که دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار بتوانند از این فرصت، بهره مند گردند.

لازم به ذکر است بازدید برای عموم در زمان برگزاری این رویداد، آزاد خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه