English

امام‌ جمعه رشت:

نظارت بر بازار و اقلام ضروری مردم اولویت است

امام جمعه رشت بر ضرورت نظارت جدی بر بازار و مایحتاج ضروری و روزانه مردم در استان گیلان تاکید کرد و گفت: این موضوع از مبحث مهم و اولویت است.

نظارت بر بازار و اقلام ضروری مردم اولویت است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: به دستگاه های ذیربط اعم از صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، بازرسی و اصناف بارها تاکید شده که به نیازمندی های دائمی مردم در بازار توجه داشته و نظارت لازم را اعمال کنند.

وی با بیان اهمیت نظارت جدی و مستمر بر بازار خاطر نشان کرد: با نظارت بر بازار و اصناف از گران فروشی جلوگیری می شود و جلوی سوء استفاده برخی از افراد گرفته شود.

خطیب جمعه رشت با تاکید بر ارتباط مسئولان استان گیلان با رسانه ها خاطر نشان کرد: مدیران مربوطه باید در ارتباط با اقلام ضروری موجود و نظارت ها گزارش دهند تا خبرهای کذب موجب نگرانی مردم نشود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به زیرساخت های درمانی گیلان از سوی دولت اظهار کرد: گیلان بیمارستان های دولتی در تراز مردم این استان ندارد از این‌رو توجه به زیرساخت ها و تجهیزات بیمارستانی ضروری است.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در ۱۹ آذر ۱۳۶۳ گفت: این شورا به دستور امام راحل متشکل از مسئولان به ویژه قوای سه گانه، علما و دانشگاهیان برای حفاظت از فرهنگ اسلام ناب محمدی شکل گرفت.

امام جمعه رشت با هشدار به طراحان، گردانندگان و هدایت کنندگان‌ بی حجابی و کشف حجاب در استان خاطر نشان کرد: این افراد مراقبت کنند، ادامه راه صحنه را برای آنان تنگ می کند.

وی با اخطار به افرادی که در معابر عمومی با کشف حجاب ظاهر می شوند، اضافه کرد: خانواده ها هم باید فرزندانشان را کنترل کنند، خانواده های ایرانی نجابت دارند.

خطیب جمعه رشت خاطر نشان کرد: کشور جمهوری اسلامی متعلق به امام زمان (عج) است، چگونه در این کشور عده ای فاسد و نادان‌ هنوز به حیثیت این کشور توجه نمی کنند.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بیان کرد: این رژیم جعلی و آمریکای جنایتکار در سال های اخیر روز به روز به ویژه در حوادث جدید و عملیات طوفان الاقصی زمین گیر می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت با تبریک روز دانشجو گفت: نسل دانشجو بیدارتر از هر زمان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری ایستاده است.

مهیار رضایی اظهار کرد: صدای ما دانشجویان‌ به جایی نمی رسد چون عده ای نمی خواهند که صدای ما دانشجویان را بشنوند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه عرصه را به جوانان بدهید، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر زمان که عرصه به جوانان ‌واگذار شد، موفق بوده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه