English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

دانشجو همچون یک دیده بان همیشه بیدار باید جامعه را ریزبینانه رصد ‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در پیامی به مناسبت فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو، این روز را به دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

دانشجو همچون یک دیده بان همیشه بیدار باید جامعه را ریزبینانه رصد ‌کند
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در پیامی به مناسبت فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو، این روز را به دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

دراین این پیام آمده است؛ بی شک، جایگاه پر افتخار دانشجویان در ایران و جنبش دانشجویی، مدیون رشادت های دانشجویان عزیزی است که با نثار خون خود نهال استکبار ستیزی را در کشورآبیاری کردند ودر حال حاضر این نهال به درختی قوی با ریشه های سترگ و استوار تبدیل شده است  تا با دستان قدرتمند شما دانشجویان و دانشگاهیان این مرز و بوم، آبیاری شود.

16 آذر، روز دانشجو فرصتی است که باید مغتنم شمرده شود و نقش عظیم و برجسته شما عزیزان دانشجو به عنوان قشری عظیم و فرهیخته را در جامعه یادآورشد و از خاطر ما نخواهد رفت که آن ها، همواره در جهت دفاع از آرمانهای خون شهدا و مرزهای کشور و شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده اند و  این قشر تاثیرگذار در فرهنگ و کارآمدی همه جانبه‌ یک ملت و در لحظه لحظه‌ حیات جامعه، حضوری قابل قبول و تاثیرگذار دارند.

دانشجو باید همواره با دیدن اتفاقات اطراف خود، همچون یک دیده بان همیشه بیدار، جامعه را ریزبینانه رصد ‌کند و  با آگاهی از این رسالت بزرگ، همواره اتفاقات پیرامون خود را سنجیده و با دیدی منتقدانه بر مبنای اعتدال و انصاف ،  فرصت‌ها و چالش‌های جامعه را برای دیگر اقشار آن جامعه آنالیز و تفسیر کند.

هنوز طراوت آرمان خواهی شهدای گرانقدر دانشجو، شهیدان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا بر فضای دانشگاه‌ها ، حس می شود و بدون شک بوجود آمدن زمینه های مشارکت دانشجویان و فرهیختگان در تغییرات و تحولات، جامعه را ریل گذاری میکند که این امر بسیار ضروری است.

روز دانشجو را به عنوان نماد استکبار ستیزی دانشجویان، به جامعه فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تبریک عرض نموده توفیقات روزافزون دانشجویان عزیز و مدیران مدبر آینده کشور را در تمام عرصه های فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی واجتماعی از خداوند بزرگ مسألت دارم.

دکتر محمد دوستار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه