English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

اعتبارات تبصره سه برای رفع مشکلات آب و فاضلاب در محلات کم برخوردار رشت هزینه شود/تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای عمرانی آب و برق و گاز

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: انتظار داریم اعتبارات جمع آوری شده از محل تبصره سه برای رفع مشکلات آب و فاضلاب محلات کم برخوردار رشت هزینه شود و این مورد تاکید شورا است.

اعتبارات تبصره سه برای رفع مشکلات آب و فاضلاب در محلات کم برخوردار رشت هزینه شود/تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای عمرانی آب و برق و گاز
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای شهر رشت،  با حضور در جلسه کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت با اشاره به اینکه آب و فاضلاب تاثیر مستقیم بر سلامت و بهداشت انسان ها دارد اظهار کرد: شورا هم به واسطه اهمیت این موضوع  بر روی سلامت شهروندان به این مهم توجه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت برخی از محلات رشت به لحاظ آب و فاضلاب بسیار نامناسب است افزود: ما انتظار داریم اعتبارات جمع آوری شده از محل تبصره سه  برای رفع مشکلات آب و فاضلاب  محلات کم برخوردار رشت هزینه شود .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی  از صداقت مجموعه آبفای گیلان در ارائه  هزینه کردهای انجام شده از محل اعتبارات تبصره سه تصریح کرد: تاکید شورا به رفع مشکلات آب و فاضلاب در محلات کم برخوردار رشت است و امیدواریم با تسریع پیدا کردن اجرای زیر ساخت ها شاهد رفع این دغدغه به حق شهروندان رشت باشیم.

کارگرنیا با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای حفاری برای دستگاههای خدمات رسان (آب و برق و گاز) از طریق معاونت عمرانی شهرداری  رشت بیان کرد: نداشتن امتیاز آب ، برق ، گاز برای ساکنین رشت پذیرفتنی نیست و امیدواریم بر اساس مصوبات الحاقی جدید شاهد تسریع در این مباحث باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه