English

سردار نقدی عنوان کرد:

بسیجیان معلم اول قیام/ امروز تفکر و روحیه بسیجی در تمام جهان گسترده شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز تفکر بسیجی به تمام جهان صادر شده و نمود این روحیه و تفکر را در جای جای جهان می توان دید.

بسیجیان معلم اول قیام/ امروز تفکر و روحیه بسیجی در تمام جهان گسترده شده است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

،سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز جمعه در رزمایش اقتدار ۶ هزار نفره بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: شما بسیجیان معلم اول قیام هستید و شاهدیم که مردم غزه با درس گرفتن از جوانان و زنان و مردان بسیجی به میدان آمده و تانکهای دشمنان را نابود و زیر بمباران شدید ایستادگی می کنند.

وی افزود: امروز این مقاومت و فداکاری جوانان فلسطینی و ضرباتی که به دشمنان می زنند همه درسهایی است که از شهید املاکی ها گرفتند؛ فرمانده گیلانی که هنگام بمباران شیمیایی، ماسک خود را بر صورت یک بسیجی زد و شهید شد.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که جمعیت میلیاردی مردم در اقصی نقاط جهان به کف خیابانها آمدند و این حضور آنان درسهایی است که شما ملت بسیجی در مناسبتهای مختلف به مردم جهان آموختید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: هم اینک همه مردم جهان شاهد ۲ جبهه هستند یکی تمدن اسلامی و دیگری تفکر منحط غربی است و مردم دنیا انتخاب خود را انجام می دهند که طرف انسانیت و شجاعت رفته یا به سمت وحشی گری و کودک کشی بروند.

سردار نقدی بیان کرد: مردم جهان شاهدند یک طرف جبهه کرامت است و طرف دیگر رذالت که سبک زندگی غربی است آنانی که به دلیل جنایاتی که انجام می دهند و کودکان و زنان بی گناه را به خاک و خون می کشند، سنگدل ترین و بی رحم ترینها هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در برهه کنونی که ملت جهان بیدار شده و در مقابل مستکبران ایستادگی می کنند بیش از پیش تفکر بسیجی خود را حفظ کرده و گسترش دهیم و حافظ فرهنگ بسیجی باشیم که این تفکر و فرهنگ دنیا را بیدار کرده است.

سردار نقدی در خاتمه گفت: امروز نیز نابودی رژیم جعلی را شاهدیم زیرا این رژیم کودک کش سفاک ۱۵ مهرماه تمام شده است و اینک مردم فلسطین با آمریکا و تمام استکبار در حال جنگ هستند.

در این رزمایش که در مجموعه ورزشی شهدای شهرستان رشت برگزار شد، اسدالله عباسی استاندار گیلان، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان گیلان نیز حضور داشتند.

اجرای سرود توسط ابوذر روحی خواننده سرود " سلام فرمانده" و رونمایی از سرود شعله موشکها، اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای، نمایش حرکات رزمی و شکستن اجسام سخت توسط ورزشکاران و اجرای حرکات امدادی توسط آتش نشانان رشت از برنامه های این رزمایش بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه