English

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی از مردم ولایتمدار، انقلابی و حماسه ساز استان برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، متن پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و اسدالله عباسی، استاندار گیلان ، به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، روز سرافرازی ملت شریف و غیرتمند ایران اسلامی است که جوانان برومند این آب و خاک مقدس، پرچم مردانگی، ایثار و پرچم استقلال و آزادی و حمایت از مظلومان و مستضعفان را در جهان برافراشتند.

حوادث‌ سه‌گانه‌ این روز از تبعید حضرت‌ امام‌ خمینی (ره) در سال‌ 1343 تا کشتار دانش‌آموزان‌ در سال‌ 1357 و تسخیر لانه‌‌ جاسوسی‌ در سال‌ 1358 به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل؛ نگاه استکبارستیزی و استبدادگریزی را به‌عنوان شاخصه یک حکومت الهی و ملت امام حسینی(ع) در وجود نوجوانان، جوانان و همه اقشار مردم آنچنان رشد داده که در مسیر مبارزه‌‌ افتخارآمیز، همیشه پیشاهنگ‌ و پیشرو هستند و در حوادث اخیر در فلسطین قهرمان هم موجب عصبانیت دشمنان گشته است.

استکبار جهانی همواره با منطق زورمدارانه و دیکتاتوری رسانه ای خود بر آن است تا جهان را زیر سطله خویش در آورد و برای رسیدن به این مقصود شوم، مقابله جدی با اسلام ناب محمدی (ص) در سرلوحه برنامه های دشمنانه قرار دارد.

در این میان پاسداشت این روز باعظمت، یکی از وظایف نسل جوان امروز و آینده است تا قدرت‌ و عظمتی‌ را که‌ در سایه‌‌ اسلام‌ناب محمدی(ص)، وحدت‌ و مجاهدت رزمندگان‌ همچون طلایه دار جبهه مقاومت، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز به‌ دست‌ آمده، حفظ نمایند.

در این روز بزرگ، جوانان و نوجوانان کشور اسلامی ایران در سایه تعالیم اسلامی؛ بلوغ فکری و عقیدتی خود را وارد جریان انقلاب اسلامی کردند و اکنون نیز این بصیرت و آگاهی و آزادی خواهی و ایستادگی در برابر زور و ظالم، خار چشم دشمنان خواهد بود.

اینجانبان از مردم ولایت‌مدار، انقلابی و حماسه‌ساز استان گیلان دعوت می کنیم بسان حضور مدبرانه و آگاهانه‌ خود در تمامی عرصه‌ها، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با آرمان‌های امام راحل(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و وصایای شهدای عزیز تجدید بیعت نموده و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند تا برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ پرشکوه و پرافتخار مردم این خطه ثبت شود.

 

                     رسول فلاحتی                                                                                       اسدالله عباسی

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                                                           استاندار گیلان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه