English

اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها در حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه/محکومیت این اقدام تروریستی و وحشیانه رژیم صهیونیستی

فرمانده سپاه قدس گیلان، با صدور پیامی حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونسیتی و کشتار هزاران نفر از کودکان و زنان بی‌گناه مظلوم غزه را محکوم کرد.

اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها در حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه/محکومیت این اقدام تروریستی و وحشیانه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در بخش از متن پیام سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان آمده است:بار دیگر دست پلید رژیم جنایتکار و کودک‌کش صیهونیستی این غده سرطانی، با حمله به بیمارستان «المعمدانی » هزاران نفر از کودکان و زنان بی‌پناه و بی گناه فلسطینی را به خاک و خون کشید. 
در ادامه پیام فرمانده سپاه قدس گیلان آمده است: این نسل‌کشی رژیم غاصب اسرائیل و شهادت هزاران نفر از مردم مظلومی که از شر این رژیم جنایتکار به آنجا پناه برده بودند نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است. 
بی شک اقدام جنایتکارانه و قتل عام کودکان و زنان بی دفاع و مجروحی که برای مداوا به بیمارستان پناه آورده بودند، قلب هر انسان آزاده‌خواهی را در جهان و با هر عقاید و دینی به درد می‌آورد.
سردار حمید دامغانی در پیام خود ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و وحشیانه رژیم صهیونیستی، شهادت جانسوز هزاران نفر از مردم مظلوم غزه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و تمامی ملت‌های مسلمان جهان  تسلیت گفت و برای شهدای معزز علو درجات مسالت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه