English

رئیس شورای شهر رشت عنوان کرد:

مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت های اسرائیل سکوت کرده اند/موافقت با لایحه تملک زمین های اطراف تالاب عینک رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با لایحه تملک زمین های اطراف تالاب عینک رشت موافق هستم و معتقدم که توجه ویژه به تالاب عینک رشت می تواند در کنار ایجاد اشتغال برای جوانان بومی و رونق اقتصادی، رشت را به قطب گردشگری تبدیل کند.

مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت های اسرائیل سکوت کرده اند/موافقت با لایحه تملک زمین های اطراف تالاب عینک رشت

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد حسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای شهر رشت،  در یکصد و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورا  با اشاره به اینکه از حضور اصحاب رسانه که همواره بدون هیچ چشمداشتی برای پوشش اخبار شورا حضور پیدا می کنند تشکر می کنم اظهار کرد: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند و یقینا نقش مهمی در اطلاع رسانی از عملکرد مجموعه مدیریت شهری ایفا می کنند.

وی به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس بر علیه مردم بی پناه غزه اشاره کرد و گفت: طبق آمارهایی که اعلام شد یک سوم شهدای غزه در حملات اخیر اسرائیل جنایتکار ، کودکان و زنان بی گناه هستند.

کارگرنیا با ابراز تاسف از سکوت کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر تهاجمات مداوم اسرائیل بر علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت اختیار کرده اند و شاهد بمباران غزه با بمب هایی هستیم که متعلق به آمریکا است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه امیدواریم جهان اسلام در برابر چنین اقداماتی سکوت نکند بیان کرد: منتخبین مردم شریف رشت در شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جمعه حمایت خود را از این مردم بی پناه اعلام می کنند و امیدواریم هر چه سریعتر این اقدامات غیر انسانی بر علیه مردم غزه به پایان برسد.

کارگرنیا به بیست و سوم مهر ماه مصادف با روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) فرمودند؛ هر که حاجتی از حوائج دنیوی شخص نابینایی را بر عهده گیرد و به دنبال آن رود تا خداوند آن حاجت را به دست او برآورد ، خداوند براتی از نفاق و براتی از آتش به او عطا فرماید و هفتاد حاجت از حوائج دنیای او را برآورد و  ان شاا همه ما به تکلیفمان در قبال افرادی که دارای محدودیت هایی هستند به درستی عمل کنیم  تا گذران زندگی برای آنان راحت تر شود.

 

امکانات ورزشی در حد نیاز وجود ندارد

وی با تبریک پیشاپیش هفته تربیت بدنی و ورزش به تمامی ورزشکاران تصریح کرد: متاسفانه باید بپذیریم که امکانات ورزشی در حد نیاز وجود ندارد و شهرداری ها نیز تا کنون در راستای وظیفه ذاتی شان که توسعه ورزش همگانی است  موفق نبوده است و در این راستا مجموعه مدیریت شهری رشت در تلاش است تا با تمهیدات مناسب ، شرایط را برای توسعه ورزش همگانی مهیا کنند و ان شاا در سطح محلات رشت بالاخص مناطق حاشیه ای و آسیب پذیر با توسعه ورزش ، سلامت و آینده جوانان این شهر تصمین شود .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شدت بارندگی های اخیر در رشت زنگ خطری محسوب می شود افزود: در گذشته و با اجرای پروژه جمع آوری روان آب های سطحی بسیاری از مشکلات آبگرفتگی برطرف شد اما در بارندگی های اخیر شاهد وقوع آبگرفتگی هایی بودیم که نشان دهنده نیاز  مجاری آب  به پاکسازی در برخی از  مسیرها و همچنین در صورت نیاز لایروبی رودخانه ها هستیم.

 

موافقت رئیس شورا با تملک زمین های اطراف تالاب عینک رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام نظر موافق پیرامون لایحه خرید برخی از زمین های اطراف حاشیه تالاب عینک رشت به منظور اجرای پروژه های عمرانی و تفریحی افزود: در حال حاضر نگرانی هایی بابت قیمت املاک مورد نظر  وجود دارد و باید تمام جوانب را بررسی کنیم و این موضوع که در حال حاضر در صحن شورای رشت مطرح است به مدت دو هفته در کمیسیون های تخصصی شورای رشت بررسی شد و بنده با لایحه تملک زمین های اطراف تالاب عینک رشت موافق هستم و معتقدم که توجه ویژه به تالاب عینک رشت می تواند در کنار ایجاد اشتغال برای جوانان بومی و رونق اقتصادی،  رشت را به قطب گردشگری تبدیل کند .

اعضای شورای اسلامی  شهر رشت با لایحه تملک برخی از زمین های حاشیه تالاب عینک رشت به منظور اجرای پروژه های عمرانی، تفریحی موافقت کردند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه