English

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور؛

مبارزه با دوپینگ سرلوحه فدراسیون بدن سازی است

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه، اولویت اصلی این فدراسیون، اشاعه ورزش پاک است، گفت: استفاده از روش‌های مصنوعی یا غیرقانونی برای بهتر شدن در یک ورزش مجاز نیست.

مبارزه با دوپینگ سرلوحه فدراسیون بدن سازی است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عبدالمهدی نصیرزاده امروز در مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در رشت اظهار کرد: مبارزه با دوپینگ سرلوحه کار ما است که در این رابطه آموزش‌های رایگان را برپا می کنیم.

وی افزود: همچنین پوسترهایی را در خصوص مضرات استفاده از مواد نیروزای غیرمجاز تهیه و در اختیار هیات‌ها در سطح کشور قرار می‌دهیم تا در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام نصب شوند و ورزشکاران از مضرات استفاده از این داروها آگاه شوند.

نصیرزاده با تاکید بر اینکه گسترش آموزش به صورت رایگان برگزار می‌شود ادامه داد: با ورزشکارانی که از مواد نیروزای غیرمجاز استفاده کنند به شدت برخورد خواهد شد؛ همچنین تمامی ورزشکاران برای حضور در مسابقات برون مرزی کنترل دوپینگ می‌شوند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به وضعیت گیلان در این رشته اشاره و بیان کرد: توقع از این استان زیاد است زیرا ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان ارزنده‌ای دارد و انتظار داریم گیلان، بیش از پیش در کشور و در این رشته ورزشی مطرح شود.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: همچنین پس از انتخاب رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان انتظار داریم که قهرمانان از رئیس هیات رضایتنمدی داشته باشند و انتظارات به حق قهرمانان پیگیری شود و از سوی دیگر رئیس هیات با اداره کل ورزش و جوانان گیلان تعامل داشته باشد و هر چه سریعتر روسای هیات‌ها در شهرهای این استان را مشخص کند.

مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان روز شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت سید حمیدرضا میرزاهد با کسب همه آرای ماخوذه و با ۲۳ رای به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

همچنین مهران شفق پور، جلیل جوان و احمدرضا مهرگان دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان بودند که قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند.

پس از انتخاب رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان، ناهید مقدس به عنوان نایب رئیس، فرهاد گلی به عنوان خزانه دار، مهدی باباخانی، شاهین مولودی راد و سحر صفری به عنوان اعضای هیات رئیسه و اکبر ملکی به عنوان بازرس هیات بدنسازی و پرروش اندام گیلان انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه