English

استادیار گروه مهندسی بیوسیستم دانشگاه گیلان در کربلای معلی؛

مهمان‌نوازی بی‌نظیر عراقی‌ها شگفت‌زده‌ام کرد/هر رسانه یک موکب خبری برای امام حسین(ع) باشد

استادیار گروه مهندسی بیوسیستم دانشگاه گیلان در کربلای معلی ضمن تشکر از دولت عراق برای ایجاد بسیترهای مناسب برای برگزاری راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: مهمان‌نوازی بی‌نظیر عراقی‌ها فوق‌العاده مرا شگفت‌زده کرد.

مهمان‌نوازی بی‌نظیر عراقی‌ها شگفت‌زده‌ام کرد/هر رسانه یک موکب خبری برای امام حسین(ع) باشد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، نرگس بنائیان، استادیار گروه مهندسی بیوسیستم دانشگاه گیلان در حاشیه راهپیمایی اربعین به خبرنگار موج، گفت: امسال برای نخستین‌بار در مراسم اربعین حسینی(ع) شرکت کردم و عظمت همایش جهانی اربعین حسینی (ع) از آنچه در ذهنم داشتم، بزرگ‌تر و باشکوه‌تر بود.

وی با اشاره به مهمان‌نوازی عراقی‌ها اظهار کرد: مهمان‌نوازی بی‌نظیر و فوق‌العاده عراقی‌ها مرا بسیار شگفت‌زده کرد و هرگز فکر نمی‌کردم که با این حجم از مهربانی عراقی‌ها مواجه شوم، زیرا پذیرایی آنها بسیار با اخلاص و بی‌منت بود.

این استادیار دانشگاه گیلان، ضمن تشکر از دولت عراق برای ایجاد این سطح از امکانات پذیرایی از زائران، خاطرنشان کرد: از دولت عراق برای پذیرایی از  چنین جمعیت بالایی از زائران که از نقاط دور و نزدیک دنیا به کربلا آمده‌اند، تشکر می‌کنم.

به‌گفته وی، پذیرایی از همه نوع نوشیدنی و خوراکی و اسکان فوق‌العاده است و همه زائران از این همه فراوانی در شگفت هستند.

بنائیان با اشاره به حضور زائران از کشورهای دیگر مانند نروژ، استرالیا، انگلیس، مالزی، پاکستان و...ادامه داد: حضور زائران خارجی در کربلای معلی برایم بسیار  جالب بود.

وی با ابراز اینکه امید داریم با تبلیغات بیشتر از این راهپیمایی سال به سال بر جمعیت آن افزوده‌ شود، تصریح کرد: به نظرم پوشش خبری باید درباره راهپیمایی اربعین بیشتر باشد به‌طوری که هر رسانه یک موکب خبری برای امام حسین علیه‌السلام باشد و همان‌گونه که در برگزاری راهپیمایی‌هایی که در ایران انجام می‌شود و قدم به قدم عکاس و خبرنگار حضور دارد، پوشش راهپیمایی اربعین هم باید این‌گونه باشد.

این استاد دانشگاه یادآور شد: در موکب‌های ایرانی فقط در موکب انزلی، خبرنگار ایرانی دیدم و بین ۱۴۰۰ عمود که پیاده‌روی کردیم و فقط دو ایستگاه خبرگزاری ایرانی دیدم.

وی تاکید کرد: عدم‌پوشش خبری مناسب از راهپیمایی اربعین، یک ضعف بزرگ برای شیعه محسوب می‌شود و لازمه آن حضور بیشتر خبرنگاران مسلمان در این مراسم جهانی است تا ان‌شاالله با پوشش خبری گسترده‌تر از همایش جهانی اربعین آنقدر در این مسیر پیشرفت کنیم که به‌گفته امام راحل راه کربلا به بیت‌المقدس متصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه