English

صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان؛

ثبت ۲۷۱ میلیمتر باران طی ۴۸ ساعت گذشته در آستارا/احتمال بارش باران سیل آسا در شهرهای غربی گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی در استان خبر داد و گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۷۱ میلیمتر باران در آستارا ثبت شده است.

ثبت ۲۷۱ میلیمتر باران طی ۴۸ ساعت گذشته در آستارا/احتمال بارش باران سیل آسا در شهرهای غربی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد دادرس، مدیر کل هواشناسی گیلان امروز با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در منطقه است.

وی افزود: بر همین اساس بارندگی و وزش باد، احتمال رعد و برق و تگرگ مورد انتظار است و به تدریج از عصر و شب سه شنبه کاهش ناپایداری پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۷۱ میلیمتر باران در آستارا ثبت شده است، افزود: تا کنون امام زاده اسحاق با ۱۴۵ میلیمتر، بندر انزلی با ۱۳۵ میلیمتر، رضوانشهر با ۹۰ میلیمتر و تالش با ۸۳ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را در گیلان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در گیلان ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، افزود: احتمال بارش باران سیل آسا در شهرهای غربی استان همچنان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی در استان خبر داد و بیان کرد: فعالیت‌های دریانوردی برای امروز سه شنبه ممنوع بوده و برای صبح چهارشنبه در نواحی شرقی موقتاً نامناسب است.

دادرس با بیان اینکه هشدار سطح زرد هواشناسی در بخش کشاورزی نیز صادر شده است، ادامه داد: کشاورزان در بخش‌های مختلف اعم از مرغداران، گلخانه داران، شالیکاران و… تمهیدات لازم را در این ایام به عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه