English

رئیس بسیج رسانه گیلان عنوان کرد:

تحریم رسانه‌های ایرانی نشان‌دهنده ضعف دشمن در قبال قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران/اثربخشی رسانه‌های داخلی در مقابل امپراتوری رسانه‌ای

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: تحریم اشخاص و رسانه‌های ایرانی نشان از ضعف دشمن در قبال قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دارد.

تحریم رسانه‌های ایرانی نشان‌دهنده ضعف دشمن در قبال قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران/اثربخشی رسانه‌های داخلی در مقابل امپراتوری رسانه‌ای

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به بیانیه کنترل دارایی‌های خارجی (اُفک) وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر تحریم دو خبرگزاری و یک شبکه تلویزیونی ایرانی اظهار کرد: وزارت خزانه‌داری آمریکا در تداوم سیاست‌های غیربشردوستانه و اثبات استانداردهای دوگانه حقوق بشری خود تحریم اشخاص و رسانه‌های ایرانی را در دستور کار قرار داده که نشان از ضعف دشمن در قبال قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در راستای شکست سیاست‌های تقابلی با جمهوری اسلامی و فشار حداکثری اقدام به تحریم رسانه‌ها به عنوان پیشانی نبرد رسانه‌ای کرده، گفت: ترس دشمن از قدرت نرم جمهوری اسلامی و قدرت اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ رسانهای نشان از شکست سیاست‌های رسانه‌ای آنها و قدرت اصحاب رسانه ایرانی  در این جنگ نابرابر دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه با  اشاره به اینکه شبکه پرس تی وی، خبرگزاری فارس و خبرگزاری تسنیم در لیست تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته، افزود: تحریم‌های رسانه‌ای دشمن در حقیقت اعتراف آن‌ها در برابر فعالیت اثربخش رسانه‌های داخلی در جنگ روایت‌ها و جنگ شناختی  است.

پارسا با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات رسانه‌ای همه تلاش خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی و رسیدن به اهداف شوم خود به کار گرفته، خاطرنشان کرد: دشمن با خطای محاسباتی، علاوه بر تلاش حداکثری خود و امکانات فراوان رسانه‌ای به اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید.

وی با تاکید بر اعتراف دشمن بر موفقیت آفند رسانه‌ای خبرگزاری‌های داخلی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعالیت رسانه ای درست، بهنگام و مستمر در عصر جهاد تبیین و جهاد رسانه‌ای افسران جنگ نرم در خط مقدم جنگ شناختی و ادراکی توطئه‌های نرم دشمن را بار دیگر نقش برآب کرده و دشمن را دچار یأس و ناامیدی کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تلاش موثر اصحاب رسانه در بیان حقیقت و روایت دستاوردهای نظام در مقابله با جریان تحریف دشمن، تصریح کرد: شبکه تلویزیونی پرس تی وی، خبرگزاری فارس و خبرگزاری تسنیم به نمایندگی از رسانه‌های داخلی با فعالیت موثر و جریان‌ساز در تیررس دشمن قرار گرفته که نشان از اثربخشی رسانه‌های داخلی در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دنیا بوده است.

پارسا با آرزوی موفقیت برای اصحاب رسانه به ویژه رسانه‌های تحریمی در ادامه مسیر این جنگ برابر گفت: ایمان و اراده افسران جنگ نرم یعنی اصحاب  رسانه، نقشه شوم دشمن را نقش برآب و خواب‌های خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه