English

آغاز فعالیت مرکز درمانی جمعیت هلال احمر گیلان در شهر نجف اشرف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آغاز فعالیت مرکز درمانی این جمعیت در شهر نجف گفت: ۵۷ نیرو اعم از پزشک، پرستار و امدادگر در این مرکز به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

 آغاز فعالیت مرکز درمانی جمعیت هلال احمر گیلان در شهر نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، هادی سلیمی عصر روز چهارشنبه با بیان این مطلب اظهار کرد: برای نخستین بار در سال جاری با موافقت و هماهنگی مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر، مرکز درمانی هلال احمر استان گیلان در شهر نجف راه‌اندازی شده‌ است.

وی با بیان اینکه مرکز درمانی جمعیت هلال احمر گیلان هفته جاری در شهر نجف راه‌اندازی شده‌است، اضافه کرد: زائران اربعین حسینی در صورت نیاز می‌توانند از خدمات درمانی شبانه‌روزی این مرکز در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف بهره‌مند شوند.

سلیمی با اشاره به اعزام موکب‌های اربعین حسینی از گیلان برای خدمات رسانی به زائران خاطر نشان کرد: امدادگران هلال احمر در کنار ۳۲ موکب اعزامی از گیلان، آماده ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از راه‌اندازی پویش «مرهم زائر ۲» ویژه اربعین حسینی به منظور تامین بخشی از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی در استان خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه