English

رئیس اداره حفاظت احیای تالاب‌های گیلان تاکید کرد:

لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های گیلان/خبرنگاران محافظان تالاب‌ها

رئیس اداره حفاظت احیای تالاب‌های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند.

لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های گیلان/خبرنگاران محافظان تالاب‌ها

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس عاشوری، رئیس اداره حفاظت و احیای تالاب‌های گیلان، امروز، در کارگاه آموزشی ارتباطات، مشارکت و آگاهی افزایی تالاب بین المللی انزلی اظهار کرد: احیای تالاب‌ها به عنوان زیستگاه‌های حیات پرندگان در کنوانسیون رامسر کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ کشور عضو کنوانسیون رامسر هستند، افزود: حفظ و احیای تالاب‌های کشور و جهان به یک مطالبه جدی در آمده است.

رئیس اداره حفاظت و احیای تالاب‌های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های استان بیان کرد: برنامه مدون، منسجم و تصمیم سازی در سه تالاب مهم گیلان طراحی شده است.

عاشوری با اشاره به برپایی کارگاه آموزشی ارتباطات، مشارکت و آگاهی افزایی تالاب بین المللی انزلی ویژه خبرنگاران اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند.

وی از راه اندازی پنج شنبه‌های با تالاب در گیلان خبر داد و افزود: آموزش میدانی و شناخت ابعاد مختلف ارزش و جایگاه تالاب‌ها در زندگی بشر مورد توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه