English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:

راه اندازی پارک جدید بانوان در رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از راه اندازی پارک جدید بانوان در این شهر خبر داد و گفت: ظرفیت مساجد در توسعه شهری محلات مغفول مانده است.

راه اندازی پارک جدید بانوان در رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت، امروز در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی شیراز افزود: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نمی‌دهند که دشمنان نظام به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و حرکت آن جوان غیور ایرانی در مواجهه با تروریست جنایتکار در حرم مطهر شاهچراغ گوشه‌ای از رشادت‌های جوانان این آب و خاک است.

وی با اشاره به گرامیداشت روز جهانی مسجد اضافه کرد: بکارگیری از ظرفیت مساجد به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات مورد توجه قرار گیرد.

واثق کارگرنیا با اشاره به راه اندازی سرای محلات در رشت بیان کرد: سرای محلات در راستای حل مشکلات محلات و ارتباط گیری دو سویه شکل گرفت اما عملکرد قابل قبولی از خود به جا نگذاشت.

وی با بیان اینکه مدیران شهری از ظرفیت مساجد برای توسعه محلات استفاده کنند، افزود: مساجد ظرفیت مغفول مانده برای توسعه شهری در محلات هستند.

رئیس شورای اسلامی رشت بیان اینکه تعداد پارک بانوان رشت بر اساس داده جمعیتی شهر تناسب ندارد، گفت: رشت تنها یک پارک بانوان دارد که کافی نیست و باید افزایش یابد.

واثق کارگرنیا از ایجاد پارک جدید بانوان در رشت خبر داد و اضافه کرد: راه اندازی چنین فضایی موجب رضایتمندی بانوان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه