English

مهلت ارسال آثار به جشنواره «‌حریم رسالت» تمدید شد/ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ۳۰ شهریور

سرهنگ «‌پارسا» با اشاره به استقبال بانوان از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت گفت: بنا به درخواست اصحاب محترم رسانه مهلت ارسال آثار تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «‌حریم رسالت» تمدید شد/ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ۳۰ شهریور

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سرهنگ «‌مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان   با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی ایران از رسانه و جایگاه زنان در جنگ شناختی برای ضربه به نظام، ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان به ویژه بانوان استفاده کرده است، اظهار داشت: بنا بر اهمیت جایگاه رسانه و بانوان، سازمان بسیج رسانه استان گیلان در نظر دارد با برگزاری جشنواره حریم رسالت در عصر جهاد تبیین، با تولیدات رسانه‌ای موثر و فاخر به تقابل با جنگ رسانه‌ای دشمن بپردازد.

وی با اشاره به رویکرد برگزاری جشنواره حریم رسالت در بروز و ظهور توانمندی‌های رسانه‌ای بانوان گفت: بروز توانمندی‌های بانوان رسانه‌ای در حرفه خبر، بسترسازی برای روایت دستاوردهای زنان در عرصه‌های مختلف، ثبت توانمندی‌های رسانه‌ای زن در تراز انقلاب و معرفی بانوان موفق به نسل جدید از جمله اهداف دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به محورهای جشنواره حریم رسالت، تصریح کرد: نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی، زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی، زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام و الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از جمله محورهای جشنواره حریم رسالت است.

به گفته پارسا گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست قالب‌های جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت است که علاقه‌مندان می‌توانند در هر قالب پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با تاکید بر استقبال کم‌نظیر بانوان از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان بیان کرد: با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 25 مرداد بوده، بنا به درخواست اصحاب محترم رسانه مهلت ارسال آثار تا 30 شهریور تمدید شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه آثار بارگذاری شده در سایت جشنواره باید در بازه زمانی 30 تیر 1401 تا 30 شهریور 1402 تولید و در یکی از رسانه‌های محلی، ملی و بین‌المللی منتشر شده باشد، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در سایت www.harimresalat.com ارسال کنند هر شرکت کنند مجاز به ارسال پنج اثر در هر قالب خواهد بود.                                                                                                    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه