English

شهردار سیاهکل:

رسانه‌ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند

شهردار سیاهکل با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف افزود: رسانه‌ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند و نقش مهمی در توسعه شهری دارند.

 رسانه‌ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: ساماندهی نیروهای انسانی و امکانات زیرساختی در دستور مدیریت شهری سیاهکل قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف افزود: رسانه‌ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند و نقش مهمی در توسعه شهری دارند.

شهردار سیاهکل با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های این شهر بیان کرد: سیاهکل دارای قابلیت‌های گردشگری فراوانی است که با بکارگیری آن می‌توان به رشد اقتصادی در این حوزه رسید.

لاهوتی با اشاره به همراهی و همدلی پارلمان شهری و مدیریت شهری اضافه کرد: پیشرفت و توسعه شهری از مسیر تعامل محوری و خرد جمعی می‌گذرد.

وی، مطالبه گری و نقد منصفانه را حق مسلم رسانه دانست و افزود: در کنار مطالبه گری و نقدهای منصفانه و به دور از حب و بغض می‌توان به توسعه رسید.

شهردار سیاهکل با بیان اینکه حکمرانی شهری با مشارکت مردم معنا پیدا می‌کند، گفت: مشارکت مردم در تمام زمینه‌ها منجر به موفقیت و دستاوردهای بزرگ می‌شود.

لاهوتی با اشاره به نقش محوری مردم و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف اضافه کرد: مشارکت شهروندان در امورات شهری رویکرد اصلی مدیریت شهری سیاهکل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه