English

تشدید نظارت و ساماندهی مشاوران املاک در گیلان/مشاوران املاک متخلف پلمب می‌شوند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مشاوران املاک متخلف و بدون پروانه ۲۰ روز بسته می‌شوند.

تشدید نظارت و ساماندهی مشاوران املاک در گیلان/مشاوران املاک متخلف پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری،  مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در جمع رؤسای اتحادیه‌های مشاوران املاک و روسای اتاق‌های اصناف استان، گفت: رعایت قوانین نظام صنفی در حوزه املاک؛ خط قرمز است و با متخلفان این حوزه برخورد قانونی می‌شود.
 تیمور پورحیدری با بیان اینکه  مشاوران املاک متخلف حداقل ۲۰ روز پلمب می‌شوند و افزود: طرح تشدید نظارت و ساماندهی مشاوران املاک، یک طرح ملی است و این طرح با قوت و جدیت تمام در گیلان اجرا می‌شود.
 وی اجرای این طرح نظارتی را به نفع مردم و صنف املاک دانست و تصریح کرد: مزایای ساماندهی دقیق خدمات املاک و مستغلات باعث کاهش هزینه‌های مردم در دعاوی حقوقی و خسارت‌های مالی و اجتماعی می‌شود.
 مدیرکل صمت گیلان با اشاره به الزام رعایت قوانین صنفی و چارچوب نرخ گذاری ابلاغ شده کمیسیون نظارت، گفت: ندادن فاکتور، ارائه خدمات خارج از ضابطه و دخالت در امور فنی و مهندسی و دریافت حق الزحمه خارج از تعرفه، مهم‌ترین شکایات گزارش مردمی با سامانه ۱۲۴ است. 
مدیرکل صمت گیلان تاکید کرد: استمرار تخلفات صنفی و سوء استفاده خارج از چارچوب صنفی باعث ابطال پروانه کسب آن‌ها خواهد شد و طبق دستورالعمل ابلاغی ساماندهی امور مسکن با متخلفان بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد.
در گیلان بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در حوزه مشاوران املاک با پروانه کسب فعالیت می‌کنند و بیش از ۴۰۰ مشاور املاک بدون پروانه شناسایی شدند که در حال ساماندهی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه