English

تشدید نظارت‌ها بر فعالیت معادن گیلان

مدیر کل صمت گیلان: از تشدید نظارت‌ها برفعالیت معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی خبر داد.

تشدید نظارت‌ها بر فعالیت معادن گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان  در نشست با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، بر استفاده بیشتر از توان فنی و مشورتی نظام مهندسی معدن در ساماندهی معادن گیلان تاکید و تصریح کرد: نظارت بر نقشه برداری از محدوده ها، شناسایی ظرفیت‌ها و ذخایر جدید معدنی و رعایت اصول ایمنی معادن باید مستمرو دقیق باشد.
وی با اشاره بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر معادن با همکاری نظام مهندسی معدن افزود: تشکل‌های فنی، بازوانی موثر برای سازمان صنعت، معدن و تجارت در بهبود خدمات رسانی در امور اجرایی هستند. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان هم افزایی و تعامل سازمان‌های صمت و نظام مهندسی معدن را ضروری دانست وگفت: گیلان ۴۷ معدن دائمی دارای پروانه بهره برداری دارد و ۱۴۷ معدن نیز به صورت اجازه برداشت‌های موقت دارند ومعادن اندک این استان با چالش‌های متعددی به لحاظ تقاضای مضاعف روبرو است که این مشکلات با ساماندهی وتدوین شیوه نامه‌های اجرایی قابل رفع است. 
رامین میرصادقی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن گیلان نیز در این نشست گفت: گروه علمی اعضای نظام مهندسی معدنگیلان با تمام توان برای بهبود خدمات و ارتقاء سطح فعالیت‌های معدنی آماده همکاری است تا فعالیت‌های معدنی به صورت تخصصی به افراد واگذار شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه