English

گسترش فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیرانه نقش موثری در کاهش ناهنجاری ها ایفا می‌کند

استاندار گیلان عمده جرایم این استان را ناشی از اعتیاد دانست و گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیرانه نقش موثری در کاهش ناهنجاری ها ایفا می‌کند.

گسترش فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیرانه نقش موثری در کاهش ناهنجاری ها ایفا می‌کند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد علی نجفی روز پنجشنبه در آیین نخستین نمایشگاه دائمی پیشگیری اولیه از اعتیاد استان گیلان، این نمایشگاه را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی تاثیر به سزایی در آموزش چهره به چهره برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی شهروندان خواهد داشت.

وی خواستار بازدید و گروه‌های در معرض خطر از این نمایشگاه شد و بر ضرورت حضور فعالانه گروه‌های مردم نهاد تاکید کرد.

استاندار گیلان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و اهتمام دولت در این راستا اظهار داشت: باید با تمام توان در جهت حل مشکلات این قشر از جامعه تلاش کنیم.

نجفی تهیه مستند از آسیب‌ها را اقداماتی تاثیرگذار دانست و افزود: اشاعه این گونه مستندها موجب پندگیری و شکرگزاری از عنایت و نعمت های خداوند به خانواده‌های سالم و توانمند می شود.

وی مواد مخدر را جزو بزرگترین و خطرناکترین آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: متاسفانه آمارهای اولیه حاکی از وجود ۵۰ هزار معتاد در گیلان است که با احتساب خانواده‌های آنان می‌توان گفت که جمع کثیری گرفتار این بلای خانمان سوز هستند.

استاندار گیلان نمایشگاه کمیته فرهنگی و پیشگیری را از مهمترین کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود: متاسفانه گاهی به دلیل تاثیرگذاری بلند مدت اقدامات فرهنگی و اجتماعی از این مهم غفلت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه