English

ویژه‌ مراسم ایام فاطمیه در رشت برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی هیئت روضات‌الحسین(ع) رشت از برگزاری ویژه‌مراسم ایام فاطمیه به مدت پنج شب در مسجد امام‌رضا(ع) منطقه گلسار این شهر خبر داد.

ویژه‌ مراسم ایام فاطمیه در رشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسئول روابط عمومی هیئت روضات‌الحسین(ع) رشت از برگزاری ویژه‌مراسم ایام فاطمیه به مدت پنج شب در مسجد امام‌رضا(ع) منطقه گلسار این شهر خبر داد.
محمد فتحی پور با اعلام این خبر گفت: ویژه‌ مراسم سوگواری و عزاداری حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله علیها)، به همت هیئت روضات‌الحسین(ع) رشت از امشب (دوشنبه، 15 بهمن) از ساعت 20 آغاز و به مدت پنج شب با حضور عاشقان آن حضرت در مسجد امام رضا(علیه‌السلام) منطقه گلسار برگزار می‌شود.

ویژه‌مراسم ایام فاطمیه در رشت
وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین میرشمس اکبرحسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن، سخنران مراسم این پنج شب است، افزود: همچنین ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیه‌السلام)، برادران هومن میربلوک، عادل عاشوری و سید محمدرضا مؤمنی در این برنامه‌ها، مداحی و ذکر مصیبت خواهند داشت.
مسئول روابط عمومی هیئت روضات‌الحسین(ع) رشت اضافه کرد: قرائت قرآن، حدیث کساء و بخش‌هایی از خطبه فدکیه، به همراه شعرخوانی از دیگر برنامه‌های ویژه‌مراسم این هیئت در ایام فاطمیه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه