English

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان منصوب شد

جلسه تکریم محسن فلاح راد و معارفه ضیا ظریفی به عنوان معاون سما دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برگزار شد.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در ابتدای این مراسم بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، تغییر و تحول در مجموعه مدیریتی هر سیستمی را امری طبیعی قلمداد نمود و تزریق فکر جدید در ادامه کار مجموعه های مدیریتی را باعث ارتقا و شکوفاتر شدن آن مجموعه ارزیابی کرد.

وی در ادامه از تلاش و مدیریت دکتر محسن فلاح راد در مدت مسوولیتش تقدیر نمود و وی را به عنوان یکی از بهترین های دانشگاه یاد نمود و خاطرنشان کرد: دکتر فلاح راد همزمان با داشتن مسوولیت در سما، ریاست بسیج اساتید و همچنین مسوولیت روابط عمومی دانشگاه آزاد را عهده دار بودکه بسیار موفق عمل نمود به گونه ای که فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در حوزه روابط عمومی در دوران مدیریت ایشان بسیار چشمگیر و زبانزد است.

معارفه معاون +سما لاهیجان

بیدریغ در ادامه سخنانش به برخی دیگر از کارهای ارزنده و ماندگار فلاح راد از جمله «تجهیز و راه اندازی دو مدرسه در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل» در دوران مسوولیتش، «کسب عناوین برتر کشوری در عرصه های فرهنگی و پژوهشی» و «همچنین کسب رتبه برتر کشوری مدرسه سبز سما لاهیجان در جشنواره پژوهشی فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی»اشاره نمود و افزود: این موفقیت ها با تلاش مستمر دکتر فلاح  و همکاران پرتلاشش بود که بدون هیچ ادعا و چشمداشتی به منصه ظهور رسید.

وی همچنین دکتر ضیا ظریفی را فردی انقلابی و از مدیران موفقی نام برد که تجربه کاری در سازمان انرژی هسته ای و دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه اش دارد و اظهار امیدواری کرد که وی نیز بتواند با تعامل با مجموعه سما و استفاده از تجربیات مدیران قبلی سما لاهیجان و سیاهکل از جمله دکتر فلاح راد در راستای اعتلای دانشگاه و مجموعه سما گام بردارد.

بیدریغ در ادامه سخنانش تاکید نمود که همه باید با کمک و همکاری یکدیگر بتوانیم باعث گسترش سما شویم و مهمترین هدف ما هم گسترش مدارس سما در سطح شهرستان است که امیدوارم دکترضیاظریفی بتواند از عهده این مسوولیت بر آید.

محمد نیک پسند دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان نیز در این جلسه در سخنان کوتاهی از محسن فلاح راد تقدیر و تشکر نمود و برای دکتر ضیاظریفی در پیشبرد اهداف سما آرزوی موفقیت نمود.

معارفه +معاون سما لاهیجان

در ادامه این جلسه دکتر فلاح راد معاون سابق دانشگاه در امور سما و لاهیجان و سیاهکل در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و همچنین دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان، انتخاب دکتر ضیا ظریفی  به عنوان معاون جدید سما لاهیجان و سیاهکل را به وی تبریک گفت و برای وی در این سمت آرزوی موفقیت کرد. 

وی همچنین از دکتر کرد رستمی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، دکتر بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، رستم قاسمی معاون اسبق سما لاهیجان و سیاهکل، جواد نجار تمیزکار معاون سابق سما لاهیجان و سیاهکلنیز به خاطر همکاری و تلاش های مجدانه شان در پیشبرد اهداف سما در دوران مسوولیتش  تشکر کرد.

فلاح راد در پایان از روسای آموزشکده ها و یکایک کارکنان مجموعه سما در آموزشکده ها و مدارس سما لاهیجان و سیاهکل که در این مدت با تلاش بی منت سعی در پیشبرد اهداف سما داشتند نیز قدردانی نمود.

 ضیا ظریفی معاون جدید دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل نیز در سخنان کوتاهی بیان داشت که افتخار میکنم که یک دهه در سنگر علوم و فنون هسته ای خادم ملت بودم و در کنار شهدای گرانقدر هسته ای برای پیشرفت کشورم کار و تلاش نمودم. وی افزود: فرصت حضور در سما و خدمت در شهرستان لاهیجان برای اعتلای فرهنگ و دانش سرزمینم نیز برایم بسیار ارزشمند است و خداوند منان را بابت توفیق حضور در سما شاکرم.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که در راستای اهداف سازمان سما به ارتقای این مجموعه بیندیشیم. ضیاظریفی در پایان سخنانش از دکتر فلاح را به خاطر زحماتش در دوران مدیریت بر مجموعه سما لاهیجان و سیاهکل از جمله توسعه مدارس، کسب رتبه های برتر کشوری و ... نیز تشکر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه