English

انعقاد قرارداد بهره برداری شهربازی پارک قدس رشت

قرارداد طراحی، ساخت، تجهیز و بهره برداری شهربازی پارک قدس رشت با حضور علی بهارمست سرپرست شهرداری، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت منعقد شد.

انعقاد قرارداد بهره برداری شهربازی پارک قدس رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مراسم انعقاد قرارداد طراحی، ساخت، تجهیز و بهره برداری شهربازی پارک قدس رشت ظهر امروز سه شنبه ۲۰ آذر با حضور سرپرست شهرداری رشت، رئیس شورای اسلامی رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت، سرمایه گذار پروژه و جمعی از مدیران شهرداری رشت در سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت برگزار شد.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در این جلسه با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد راه اندازی مجدد شهربازی رشت اظهار داشت: مردم رشت خاطرات خوبی از شهربازی دارند و شهربازی مکان مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت بود که رشتوندان بنا به دلایلی چندسالی از آن بی بهره بودند و خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و حمایت اعضای شورا امروز قرارداد راه اندازی مجدد آن منعقد می شود.

انعقاد قرارداد بهره برداری شهربازی پارک قدس رشت

وی تصریح کرد: خوشبختانه قرارداد راه اندازی شهربازی با سرمایه گذاری منعقد می شود که در این حوزه تخصص کامل داشته و اقدامات بسیار خوبی در سایر استان ها و حتی کشورهای مختلف دنیا انجام داده است.

سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری و سرمایه گذاری سرمایه گذاری مصمم هستند این پروژه سرمایه گذاری در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

بهارمست در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه اعضای شورا و ورود سرمایه گذاران مجموعه های تفریحی بیشتری در رشت راه اندازی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه