English

تشییع پیکر جان باختگان کشتی باری نازمهر در بندر انزلی

پیکر جان باختگان کشتی باری نازمهر با حضور جامعه بندری و دریایی استان گیلان و جمع کثیری از مردم شهرستان بندرانزلی تشییع و در آرامستان این شهرستان آرام گرفت.

تشییع پیکر جان باختگان کشتی باری نازمهر در بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امروز مراسم تشییع پیکر جان باختگان کشتی باری نازمهر با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان، کارکنان این اداره کل، جامعه بندری و دریایی استان گیلان و  جمع کثیری از مردم شهرستان بندرانزلی در آرامستان این شهرستان برگزار شد.

تشییع پیکر جان باختگان کشتی باری نازمهر

حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و تسلیت به بازماندگان اظهار داشت: حادثه تلخی بود که همگی متاثر شدیم.

وی افزود: این تلاشگران عرصه اقتصاد که جایگاهشان کمتر از جایگاه شهدا نیست، سنگر اقتصاد و تجارت کشور را به عنوان سربازان اقتصادی کشور به گردش در می آوردند.

تشییع +پیکر جان باختگان کشتی+ باری نازمهر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه ماهیت کار دریا و دریانوردی همواره با ریسک همراه است، تصریح کرد: این قاعده در تمام دنیا حاکم است که فعالیت های دریایی همیشه با سوانح زیادی روبرو است.

چراغی خاطرنشان کرد:  قطعا باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از اینگونه حوادث در نظر گرفته شود که این برنامه برای به حداقل رساندن سوانح در دستور کار کشتیرانی و سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

تشییع پیکر +جان باختگان کشتی باری نازمهر

به گزارش موج، سید مرتضی نوزن، سجاد صیاد مصلح و اکبر معصومی گیل چالان سه تن از ملوانانی گیلانی بودند که هفته گذشته براثر مسمومیت در کشتی ایرانی ناز مهر در دریای خزر جان باختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه