English

مدیر کل مدیریت بحران کشور پس از بازدید از مناطق سیل زده تالش اعلام کرد؛

گزارش جامع خسارت مناطق سیل زده به وزارت کشور در اسرع وقت/ دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی تنها منتظر ورود اعتبار نباشند

مدیر کل مدیریت بحران کشور گفت: در اسرع وقت ارزیابی های کلی از خسارات صورت می‌گیرد و برآورد کلی به همراه گزارش جامع برای تامین اعتبار مورد نیاز به وزارت کشور و ستاد بحران کشور اعلام می شود.

گزارش جامع خسارت  مناطق سیل زده  به وزارت کشور در اسرع وقت/  دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی تنها منتظر ورود اعتبار نباشند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسماعیل نجار مدیر کل مدیریت بحران کشور پس از بازدید از مناطق سیل زده شهرستان تالش ضمن تشکر از تلاش های جهادی مسیولین استان و شهرستان گفت: اساس بنیادین در حوادث توجه به زمان پیش بینی ها و در نتیجه پیشگیری به موقع برای جلوگیری از خسارات بیشتر است

مدیر کل مدیریت بحران کشور افزود: خوشبختانه این پیش بینی ها قبل از وقوع سیل صورت گرفته بود اما میزان شدت بارش بی سابقه در استان که در برخی نقاط به ۳۱۷میلی متر در ۲۴ساعت شبانه روز رسید، بسیار فراتر از انتظار بود اما با حضور به موقع و هماهنگی ستاد بحران شهرستان ها و استان تا حد زیادی این بارش ها کنترل شد و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران کشور

مهم‌ترین نکته امداد رسانی و نجات و رسیدگی به مردم است

وی افزود: بعد از پیشگیری مهم‌ترین نکته امداد رسانی و نجات و رسیدگی به مردم است که طبق ارایه گزارشات تخلیه بهنگام منازل و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از خسارات جانی در همین راستا صورت گرفته که جای قدردانی و خداقوت دارد.

 دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی تنها منتظر ورود اعتبار نباشند

وی یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی در زمان بحران نیز بایستی وظایف خود را باتوجه به شرایط موجود بدرستی انجام داده و برای خدمت رسانی تنها منتظر ورود اعتبار نباشند.

نجار ابراز امیدواری کرد: در مرحله نهایی در اسرع وقت ارزیابی های کلی از خسارات زیرساخت ها، ابنیه، پل ها و..صورت می‌گیرد و برآورد کلی به همراه گزارش جامع برای تامین اعتبار مورد نیاز به وزارت کشور و ستاد بحران کشور اعلام می شود.

همچنین ریاست سازمان مدیریت بحران کشور از وضعیت آسیب دیدگی و خسارت سیل اخیر رودسر بازدید نمود.

نجار به اقدام ضرب الاجلی در بررسی و آغاز به کار عملیات اجرایی در مناطقی که راه روستایی اصلی مسدود است و مردم نیاز به راه ارتباطی اصلی دارند اشاره و تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه