English

آیت‌الله رسول فلاحتی؛

داشتن اندیشه سیاسی در مدیران ضرر نیست/ ملاک انتخاب مدیران حال فعلی افراد است

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با میرشمس مومنی‌زاده فرماندار جدید رشت با بیان اینکه داشتن اندیشه سیاسی در مدیران ضرر نیست، تصریح کرد: به کارگیری افراد همفکر توسط مسؤولان ضرر نیست اما استفاده از افرادی که سلامت مالی و اقتصادی ندارند، بزرگ‌ترین خطر است.

داشتن اندیشه سیاسی در مدیران ضرر نیست/ ملاک انتخاب مدیران حال فعلی افراد است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با میرشمس مومنی‌زاده فرماندار جدید رشت اظهار کرد: مدیریت کلانشهر رشت یک توفیق محسوب می‌شود و خدمت در نظام اسلامی توفیقی بزرگ‌تر است.

وی با تبریک انتصاب میرشمس مومنی‌زاده به تصدی فرمانداری رشت، افزود: انسان‌ها دارای گرایش سیاسی و فکری مختلف هستند اما نباید افراد را به دلیل گرایش‌های فکری از تصدی‌ها دور نگه‌داشت.

امام جمعه رشت با بیان اینکه داشتن اندیشه سیاسی در مدیران ضرر نیست، تصریح کرد: به کارگیری افراد همفکر توسط مسؤولان ضرر نیست اما استفاده از افرادی که سلامت مالی و اقتصادی ندارند، بزرگ‌ترین خطر است.

آیت‌الله فلاحتی، خواستار به کارگیری افراد دارای سلامت مالی و عقیدتی در پست‌های مدیریتی شد و بیان کرد: افراد دارای سابقه خوب در پست‌های مدیریتی به کار گرفته شوند.

ملاک انتخاب مدیران حال فعلی افراد است

وی، ملاک انتخاب مدیران را حال فعلی افراد عنوان کرد و گفت: مسؤولان برای انتخاب مدیران باید دارای آزادی عمل باشند و حتی وکلای ملت در مجلس نیز نباید افراد را برای تصدی‌ها تحمیل کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه فرماندار باید بتواند مجموعه مدیریتی خود را انتخاب کند، متذکر شد: صاحب‌نظران می‌توانند در انتخاب افراد به مدیران مشاوره ارائه کنند.

آیت‌الله فلاحتی بر جلوگیری از ادامه پروژه‌هایی که برای جامعه سودی ندارد تأکید کرد و یادآور شد: اگر از اجرای پروژه‌هایی که به اشتباه انجام شده، جلوگیری شود مردم آن را از مدیران می‌پذیرند.

دیدار ایت الله فلاحتی با +فرماندار رشت

وی در ادامه، خواستار رسیدگی به وضعیت فاضلاب منطقه فخب شد و اظهار کرد: ورود فاضلاب به شالیزارها موجب ایجاد مشکلات زیست‌محیطی می‌شود و مسؤولان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به وضعیت نامناسب رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، خاطرنشان کرد: آلودگی رودخانه‌های مذکور آسیب‌های زیست‌محیطی برای مردم دارد و نیاز است رودخانه‌های گوهررود و زرجوب احیا شوند.

استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی برای احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب

آیت‌الله فلاحتی، استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی برای احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب را تاثیرگذار خواند و بیان کرد: احیای رودخانه‌های مذکور موجب ورود گردشگران به رشت و درآمدزایی برای این شهر می‌شود.

وی، احیای تالاب‌های اطراف رشت را از دیگر برنامه‌های مسؤولان در این شهر برشمرد و افزود: ایجاد راه‌های دسترسی به بازار رشت در رونق اقتصادی شهر تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وجود پسماند در منطقه سراوان یکی از دغدغه‌های مردم رشت است، تصریح کرد: دفن غیر اصولی پسماند یکی از مشکلات اساسی در استان است و باید برای آن راهکار مناسبی اتخاذ شود.

آیت‌الله فلاحتی به تجربه‌های خوب مدیریتی مومنی‌زاده در عرصه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تلاش برای خدمت به مردم ارزشمند است و برای تمام مسؤولان آرزوی توفیق خدمت را دارم.

دیدار ایت الله فلاحتی+ با فرماندار رشت

گره‌گشایی از مشکلات مردم سرلوحه فعالیت فرمانداری رشت است

فرماندار رشت نیز در دیدار مذکور با قدردانی از توصیه‌های معنوی و اجرایی نماینده ولی فقیه در گیلان، بیان کرد: توجه به توصیه‌های حضرتعالی سرلوحه فعالیت مسؤولان در فرمانداری رشت است.

میرشمس مومنی‌زاده بر پشتیبانی امام جمعه رشت برای خدمتگزاری مسؤولان به مردم تأکید کرد و افزود: مدیران باید تلاش کنند اعتماد عمومی مردم نسبت به دولتمردان را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه ساده‌زیستی مسؤولان از موضوع‌های مهم است، اظهار کرد: گره‌گشایی از کار مردم و حضور در جامعه از نکته‌های حائز اهمیت توسط مسؤولان محسوب می‌شود.

فرماندار رشت، اجرای بعضی از پروژه‌ها را نیازمند استفاده از ظرفیت‌های ملی دانست و تصریح کرد: کارگروه اجرای پروژه پسماند سراوان رشت تشکیل می‌شود.

مومنی‌زاده با تأکید براینکه اعتقادی به روزمرگی در کارها ندارم، تصریح کرد: علاقمندم کارهای اساسی و زیربنایی را برای خدمت به مردم دنبال کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه